woensdag 28 september 2011

Bloemetje op woensdag

Toegift...

Deze keer zijn de bloemen in onze tuin aan de beurt, want dat kleine tuintje is me toch een toegift aan het geven... Ik geniet hier zo van. Ineens zijn daar weer nieuwe bloemetjes in een vergeten bakje, of staat de roos weer opnieuw in knop. En een en ander is aardig verkleurd, maar op die manier toch weer heel erg mooi...

De vetplant op de tuintafel is prachtig rood aan het kleuren...


De New Dawn laat een mooie extra ronde zien...




Het oudroze van de sedum wordt steeds donkerder...


Dit vrolijke paarse bloemetje was helemaal verdwenen, maar is nu toch echt nog even terug...


De hortensia kleurt zo mooi donker, en toch is er daar ook nog een extra late bloem...



De witte geranium met haar dieproze nerfjes blijft me maar bloemen en knoppen schenken...



En een paar dagen later is zelfs de vetplant in het bakje op de tafel gaan bloeien, zo mooi...


Ik kan echt helemaal van ons tuintje genieten, zoveel om naar te kijken en zoveel om naar uit te kijken... voor de volgende lente...

Ik wens jullie allemaal een heel fijne zonnige woensdag,

Lieve groet,
Mirjam


18 opmerkingen:

  1. heb genoten van je lieve reactie ... van sommige oude koffers ken ik het verhaal, van andere niet ... lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een late zoerreactie van de planten in de tuin en zo mooi hé.
    Hmmmmmmdie laaste foto, tja.......daar heb ik mijn twijfels even bij hoor, hahaha die kruipen dan over je schouders als je de ramen aan het lappen bent, oojee en ik ben er toch uhhhhh, nou ja ik heb er een bloedhekel aan, haha..
    Geniet van de fijne zonnige dag.


    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig die foto's en heerlijk dat alles nog even naar bloeit alleen die spin die is wat minder hahahah ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heee Foutje.....zomerreactie bedoel ik hé geen zoerreactie.
    Ik tik altijd TE snel.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige bloemen heb je nog in je tuin en met dat mooie weer is het dubbel genieten.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Net als wij nemen de bloemen in de tuin het er ook nog even van....het is veel te mooi weer om al aan de aftakeling van de herfst te beginnen!

    De laatste foto is ook zo mooi...ik verbaas mij er altijd zo over, vind het zo knap! Naast het huis loop ik soms onverwacht in een spinnenweb, daar baal ik altijd zó van want ik wil die kunstwerkjes van mevrouw Spin altijd zo graag in tact houden :-)!

    Ik wens je nog een hele fijne dag Mirjam...ben buiten winterviolen aan het plaatsen, maar het voelt nogal dubbel bij 25 graden hihi!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat de tuin zich toch nog even van z´n mooiste kant laat zien. Genieten toch??

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie post Mirjam, zien dat er zoveel moois is.

    Ik vind de een na laatste foto supermooi, ik heb er een paar naar zitten kijken waarom?
    Maar het zijn de kleuren van de achtergrond en het trosje bloemen op de voorgrond die zo anders van kleur is.
    Ja en die spin, die is mooi zo met de druppels op het web.

    Fijne dag verder
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi, die kleuren van de vetplant! Grappig dat het aan de ene kant hartstikke herfst aan het worden is, en aan de andere kant er nog van alles in bloei staat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb echt even meegenoten van je prachtige tuin, heerlijk toch Mirjam dat je zo kunt genieten van alles om je heen.
    Nu even lekker relaxen...

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mirjam, dank je wel voor je lieve reactie, je bloemen zijn prachtig, alleen die spin had je kunnen laten hihi er zijn er momenteel te veel... fijne avond groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb genoten van het rondje door jouw tuin Mirjam. Prachtig al die herfstbloeiers en wat doet jou New Dawn het nog mooi, hier is deze helemaal uitgebloeid.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook ik kan zo genieten van deze laatste natuurpracht voordat de winter begint...prachtige foto's! Nog een fijne week met mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. verbaas me over die mooie roos bij jou, wauw he.
    Maar die spin ieuw daar ben ik geen FAN van!!

    gr en een fijne avond
    Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een bloemenpracht nog, het vetplantje op tafel heeft een prachtige kleurschakering, heel mooi!

    Geniet er nog maar een beetje van al dit moois!

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zo mooi die kleurveranderingen.. en wat bloeit je vetplantje mooi!
    die spin in zijn web.. kan ik zo van genieten.. schitterend zo'n kunstwerk en wat heb je er een mooie foto van gemaakt!
    heerlijke dag was het vandaag en er komen nog meer, puur genieten!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat maak jij toch mooie foto's ! En heerlijk he om nog zo van je tuin te kunnen genieten. Ik ben er ook lekker in bezig geweest en de roosjes in onze voortuin doen ook nog een laatste ronde .

    Verder zit onze nieuwe voordeur erin en met dit mooie weer heeft Erwin alle gelegenheid om deze af te verven.

    Nou ik wens je de komende dagen veel geniet momenten toe in je tuin met het zonnetje erbij .

    Tot de volgende keer , hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke foto's weer van de bloemen :)
    Wist trouwens niet dat je zoveel bloemen in de tuin hebt staan, leuke topic dus.. zo zie ik ook nog eens wat hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam