woensdag 8 februari 2012

Hartje

Home is Where the Heart is...

Weer een heel mooie challenge, ditmaal weer van Renny, van Bizzy@Home. Een mooie harten post plaatsen.
Nu heb ik eigenlijk zo goed als geen harten in huis, dus heb ik er zelf eentje gemaakt...

In 2010 zijn we in september op vakantie geweest naar Corsica. Daar kwamen we op een strand van zwarte kiezelstenen. Zo mooi vond ik die kiezels dat ik er echt een aantal mee naar huis moest nemen. Ik heb mijn broekzakken zo vol gestouwd met deze prachtige kiezels dat mijn broek zowat van mijn lijf zakte toen ik terug naar de auto liep...

Maar ik heb ze toch maar mooi thuis gekregen. Ze moeten nog steeds een leuk plekje krijgen, in een mooie glazen schaal... maar dat komt helemaal goed.
Vandaag heb ik van deze schatten een mooi hart gevormd, zodat ik toch een bijdrage kon leveren aan de challenge van Renny...




En ook nog even een paar kiezels gestapeld, want dat blijft leuk om te doen en om naar te kijken... door de camera in ieder geval wel...



Ik wens iedereen een heel fijne woensdag, geniet nog lekker van het prachtige winterweer, en duim met z'n allen voor een Elfstedentocht, want het zou toch jammer zijn als dat niet door zou gaan.
Daarna mag het van mij heel snel voorjaar worden hoor...

Lieve groet,
Mirjam

27 opmerkingen:

  1. Prachtig hart van stenen heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet! Corsica is zo'n mooi eiland, daar wil ik altijd nog eens weer naar terug.
    Ja, die elfstedentocht, het houdt ons in de ban....het gaat er echt om spannen, maar ik vrees het ergste.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedemorgen Mirjam!
    prachtig hart met een hele mooie herinnering! Corsica lijkt me zo mooi, ik ben er nog nooit geweest maar wie weet!
    en de elfstedentocht.. ik had er hele goede hoop op, maar nu denk ik toch echt dat die er niet komen gaat.. het heeft vannacht nauwelijks gevroren en zondag zet de dooi in.. heel jammer! maar dan nu wel heel graag voorjaar haha, wat zou dat heerlijk zijn!!

    ik wens je een hele fijne dag,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige stenen heb je gevonden op Corsica! Nou die had ik ook niet laten liggen :) Ik vind dit een erg leuke bijdrage aan de challenge!
    Het gaat er om spannen met de Elfstedentocht, maar we blijven hopen.

    Groetjes en een fijne dag,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Mirjam het is een prachtige bijdrage in een eigen jasje, mooie stenen met mooie herinneringen van een fijne vakantie....Het zou heel leuk zijn als de elfstedentocht doorging, ben benieuwd...groetjes Marjon

      Verwijderen
  4. o wel erg leuk gedaan mirjam!!!
    ik hou wel van hartjes zo ook deze!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat creatief, zo een hart van stenen, leuk idee!
    Je hebt de nagel weer op de kop geslagen hoor, voor mij is rustiger aan doen gewoon minder snel doen wat ik anders doe. Hhaha, ik moest zo lachen om je reactie en toen ik ze manlief voorlas zei hij heel droog: het lijkt wel of zij je kent :))))))) Het lijkt wel zo hè ;))
    fijne dag lieverd,
    groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er een beeld van Mirjam,je broekzakken vol met kiezels,wij Nederlanders zie overal BROOD in, dat zie je maar weer aan je foto's!!!!!
    Heel leuk gedaan,de kleur is ook zo MOOI!!!!!!
    Ik wens je nog een fijne dag & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk bedacht. Ik zie je al sjouwen. ;o)
    Fijne dag, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hihihi leuke herinnering de broek op de knieen net als jij door het gewicht ik zie je al gaan daar!
    Mooi zijn ze zeker en ook fotogeniek wat heb je er weer prachtige foto's van gemaakt.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie collectie stenen heb jij in je broekzakken verzameld. Ik zie het ook helemaal voor me, zo loop ik op het strand met allemaal schelpen in mijn broekzak. Weer eens wat anders voor valentijn, een "stenen" hart :-))

    Jij ook een fijne dag,
    lieve groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's van mooie stenen...ik heb er helemaal beelden bij dat de broekzakken je op de knieën hingen hihi! Maar dan heb je ook wat ;)!! De close-up foto's zijn ook zo mooi, daar kan ik altijd weer van genieten!

    Ik wens je een hele fijne dag!! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi! had een stapelpost kunnen zijn...de wekelijkse challenge van een tijdje geleden:)
    Hoop zo dat de tocht gaat komen voor alle liefhebbers, en dan heel gauw de lente! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ........Mooi bedacht om met vakantie souveniers dit stenen hart te vormen...

    Op dit idee komt iemand met een hart van steen niet zo snel...

    En als ik jou mooie posten en je trouwe en hartverwarmende reacties lees behoor jij voor mij in het rijtje thuis van mensen met een:

    *warm hart
    *gouden hart
    *groot hart
    ergo: mens met het hart op de juiste plaats:-)

    Hartelijke groeten!!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mirjam,
    Het hart vind ik heel leuk, helemaal als je leest waar de stenen vandaan komen.
    Maar de laatste twee foto's vind ik ook heel mooi.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk gedaan met souveniers, heel orgineel, een prachtige bijdrage aan de challenge. Mooi de stenen op elkaar. Bedankt voor je lieve reactie X
    Fijne dag en een lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie bijdrage aan deze leuke challenge! Prachtige stenen met veel mogelijkheden.

    Fijne dag. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtige stenen!!geloof ook dat ik de neiging zou hebben gehad een kruiwagen vol te laden.
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik geef je helemaal gelijk. Dit weekend een elfstedentocht, sneeuw weg en begin van het voorjaar.Maar ja, we weten wel beter..
    Ik vind je stenen geweldig, zo puur natuur en een prachtige kleur.
    Ik verbaas me altijd over stenen (neem ook meestal wat mee)hoe zijn ze ontstaan..
    Fijne dag nog.
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vandaag was het hier dooi..dus die elfstedentocht daar twijfel ik over. Vind trouwens wel dat áls hij doorgaat ook de 'gewone' route geschaatst moet kunnen worden en niet een alternatief.. Het kan wel of het kan niet.. Niet half wel en half niet, of ben ik daar nu zo zwart-wit in?
    Je stenen zorgen voor leuke fotoplaatjes!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig hart! En een mooie herinnering aan de stenen. Ik sleep ook altijd stenen mee. Wel zwaar in je koffer zeg!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie stenen zeg! Corsica, prachtig eiland hé? Ooit eens liftend naar toe gereisd, en een geweldige leuke vakantie gehad!
    Maar eh...duimen voor de Elfstedentocht, hihi,ik niet hoor ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige foto's zeg! Echt heel erg mooi en rustiek.
    En wat moet dat mooi zijn geweest, zo'n zwart strand....
    Misschien ook een leuk idee om ze met een lijmpistool op wit geschilderd canvas in hart-vorm♥ te lijmen? mooie spreuk erin (home is where the ♥ is)Tenminste.......ik zie dat zo voor me dat dat weleens toppie kon zijn.....Maar in een vaas kan ook heel mooi hoor! groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooi hoor...ik heb hier ook vaasjes met stenen, schelpjes en zelfs strandzand, dus die volle broekzakken, ken ik;-))

    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie stenen zeg... daar moet je toch echt gauw wat mee doen! Ze passen mooi in/bij je nieuwe kast! ☺
    Mooi, zo'n souvenir van een mooie vakantie. Roept herinneringen op.

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  24. goh wat heb je dat leuk gedaan zo met die mooie stenen
    Wat n mooie fotos krijg je dan toch weer he?
    Fijne dag nog
    Lieve Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk hè, dat stenen stapelen :D
    Heb er ook nog ergens een foto van op m'n pc staan, zal hem er eens bij zoeken :)
    Liefs,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam