zondag 17 juli 2011

Even voorstellen

Zoals ik al vertelde in mijn stukje over mijzelf, ik heb twee dochters; Sanne van 27 en Laura van 21.
Het zijn mijn eigen schatten en ik ben erg trots op hen allebei.



We hebben een aantal weken geleden, op eerste pinksterdag om precies te zijn, een familiedag gehad, waarbij we met 23 mensen vier uur op een Tjalk hebben gevaren. We startten in Monnickendam en hebben een mooi stukje op het IJsselmeer gevaren. Heerlijk de hele middag op zo'n grote boot, dat was echt geweldig..... Veel zon en heerlijk de wind in je haren, het was fantastisch. En fijn dat mijn meiden er ook allebei bij waren natuurlijk.
Dat zijn dan van die heerlijke dagen, als ik ze lekker om me heen heb, daar geniet ik van....

Lieve groeten,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Was zeker een erg leuke vaartocht! Veel leuke foto's gemaakt, en het was erg gezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom in blogland, wat eluk je reisje op een tjalk, moet een hele leuke dag geweest zijn.
    grappig om de foto's vanje dochters te zien. Ik ben benieuwd wat je nog meer op je blog gaat plaatsen....
    ik kom zeker terug!!!


    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niets fijner dan met een leuk gezelschap op het water, en aan die lach van je beide dochters is dat goed af te lezen!!

    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam