donderdag 28 juli 2011

Paraplubak

Een paar weken geleden zat ik te kijken bij de webwinkel 'Altijd Vrijdag Brocante' en daar vond ik een heel mooie oude franse stokbrodenmand. Wat een plaatje was dat. Ik zag 'm direct al bij ons in de hal staan, met de paraplu's erin.... Nu heb ik maar één paraplu, maar we hebben ook nog twee oude wandelstokken die nog van Ben z'n vader zijn geweest, die hingen maar zo'n beetje aan te kapstok te hangen....
Nu niet meer, want de plu en de wandelstokken hebben hun plekje helemaal gevonden in die prachtige stokbrodenmand..... 


Ze hebben het daar met z'n drietjes prima naar hun zin.


Wat een mooie spullen heeft Debbie in haar webwinkel staan, beslist de moeite waard om eens lekker te struinen hoor.....   http://www.altijdvrijdagbrocante.nl/

Fijne dag verder!!

Lieve groet,
Mirjam

8 opmerkingen:

  1. Hoi Mirjam,ja leuk hoor als paraplubak !!!
    Bij Debbie gekocht,een leuke meid hé Debbie,ik heb wel eens contact met haar,zij wonen schuin tegenover het huis waar wij vroeger hebben gewoond in Huissen,heel toevallig.

    groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi mam!
    Wat een leuk ding zeg!!
    Wees er maar trots op! :D
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, dit is helemaal super zo! Ik vind plu's altijd van die sta-in-de-weg dingen, maar in zo'n leuke mand zou je ze bijna gaan verzamelen! (Is trouwens geen overbodige luxe met het regenweer van afgelopen tijd!)
    Maar: vandaag scheen de zon, héérlijk!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hoi hij is echt prachtigggg ben gek op manden en deze miste ik hahahah heel veel plezier ermee lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een originele paraplubak! Ga snel even een kijkje nemen in de webwinkel...

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig idee, de plu en wandelstokken in de stokbroodmand!:-)

    Heb ook nog 'n stel van die oude wandelstokken met metalen souvenierplaatjes uit verschillende landen erop van opa.

    Zoiets zal ik altijd bewaren, mooi aandenken.

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goed idee!! En inderdaad het zijn altijd van die onhandige dingen, zo lang...en ze vallen altijd om...
    Ja, leuke webwinkel is dat, ik kijk er ook altijd graag even rond.
    Alvast een gezellig weekend!
    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had hem natuurlijk al 'in 't echie' gezien bij je thuis, maar ik blijf hem leuk vinden hoor! :) Tot vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam