vrijdag 7 september 2018

Wandelen in Schoorl

Vorig jaar deden we het ook al, met de wandelgroep in de Schoorlse Duinen wandelen. 
Pas geleden deden we het weer, dit gaat een jaarlijks terugkerend dingetje worden denk ik.
Het is er ook zo ontzettend mooi. We hebben weer genoten hoor.
Een impressie door middel van mijn foto's


Even de kaart bestuderen voor de route

 Eerst koffie met gebak




Kijk die donkere lucht...







We hebben het weer heerlijk gehad.
Volgend jaar dus weer...

Fijn weekend allemaal,
liefs,
Mirjam

8 opmerkingen:

  1. Ja, altijd prachtig daar. Mooie tinten bruin op foto 10!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die foto's van de duinen en de zee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja wat is de natuur toch mooi he je hebt weer mooie foto`s gemaakt super, gr. mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooit op vakantie geweest in Schoorl. Wat een mooi wereldje! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne foto's! Het was vast erg gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige omgeving. Ik denk dat ik daar lang geleden als kind ben geweest, maar kan het me niet herinneren.
    Leuke traditie, zo’n jaarlijks uitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een prachtige natuur en je hebt ook hele mooie foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam