zondag 5 juli 2020

Re-start

Aangemoedigd door Marjolijn, van het blog The Style of Miss M, plaats ik hier voor het eerst in bijna 2 jaren weer een keer een post.
Of het een vervolg krijgt weet ik nog niet, dat gaan we zien hoor...

Deze eerste post sinds lange tijd gaat over onze huiskamer make-over.
We plaatsten nieuw laminaat, over de bestaande antraciet plavuizen heen.
Daarna heb ik alle muren gewit, maakten we samen de plinten op maat en plaatste we die. Ik heb ze vervolgens gekit en geschilderd.

Ik ben helemaal blij met dit resultaat. 
Het is zoveel lichter in huis geworden hierdoor.
                                         




Before:




Er staan nog meer veranderingen gepland in mijn hoofd, maar daarover later.
Tot nu toe had ik al de trap onder handen genomen, die is van paars (ja echt) naar wit geschilderd en ook het donkergrijze tv-kastje is wit geworden.




Met deze veranderingen is de woonkamer echt een heel stuk lichter geworden.  
Heerlijk vind ik het zo...

Fijne rest van jullie zondag nog,
lieve groet,

Mirjam

26 opmerkingen:

  1. Ooh,wat leuk! Ben trots op je, en geweldig dat je een beginnetje hebt gemaakt. Voor mij was het 6 jaar geleden, voor jou 2 😅
    Je woonkamer is zo mooi geworden, met het lichte laminaat! Hier liggen ook nog de donkere plavuizen. En als ik nu je lichte vloer zie, begint het nu ook te kriebelen. Maar ja, mij man ziet me al aankomen!! 😁
    Fijne zondag, ik kijk al uit naar de volgende!
    Oh ja,misschien kan je je polderverhalen ook hier neerzetten?

    Lieve groet,
    Marjolijn ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn weer iets van jou te lezen. Ik had je al gemist was je kwijt en dacht dat het mijn fout was doordat ik op een verkeerde knop gedrukt had. Fijn dat je huis nu de uitstraling heeft gekregen waar jij je prettig in voelt. Wie weet tot schrijfs.
    groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marga,
      Ja ik ga zo nu en dan weer iets plaatsen. Tenminste dat is nu de bedoeling.
      Je weet nooit hoe de dingen gaan natuurlijk. Het bleef kriebelen dus ik dacht ik probeer het maar weer eens.
      Liefs,
      Mirjam

      Verwijderen
  3. Hallo Mirjam, leuk on weer een blog van je te lezen. Je kamer ziet er prachtig uit. Hart. Gr. Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je weer komt bloggen. Het is inderdaad zo. Veel bloggers hebben blogland geruild voor het snelle IG. Ik blijf dat jammer vinden. Zelf blog ik wel minder. Duidelijk tijdsgebrek of zelf al wat trager geworden. Dat laatste kan ook. ;-) Je kamer is inderdaad heel mooi en gezellig en die trap witten loonde de moeite. Echt mooi zo. Welkom terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi. Welkom terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuk weer een blog, elke dag lees ik nog blogs dus welkom back! Zag het al op insta wat is je kamer leuk/mooi geworden zeg, ik vind je stoeltjes ook geweldig. Blijven bloggen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat ik wel weer vaker hier langs ga komen.
      Vind het gelijk al weer leuk, deze interactie...
      liefs,
      Mirjam

      Verwijderen
  7. Wat fijn dat je weer een keer een blogje schreef!
    Het opknapwerk is hartstikke mooi.
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk ..jij weer hier....ik vind bloggen nog steeds heerlijk om te lezen..ik ben er ook nog steeds....ook al valt alles allemaal erg zwaar nu in mijn leven...ik moet door hoe moeilijk ook ...maar leuk jou weer te zien hier welkom liefs Ria 💕🍀💕

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga eens bij je terug lezen Ria, ik wens je enorm veel sterkte toe in deze tijd.
      Veel liefs,
      Mirjam

      Verwijderen
  9. Fijn dat je er weer bent Mirjam. Mooi al dat licht in huis. Leuk dat je nog zoveel plannen hebt. Ik hoop dat we ze hier te zien krijgen en dat je ook weer andere dingen deelt. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maak je nog steeds fietstochten met je broer?

      Verwijderen
    2. Ja hoor, ik maak nog steeds fietstochten met mijn broer, dat je dat nog weet?
      Ik zal binnenkort een verslagje schrijven van onze laatste fietstocht, een paar weken geleden.
      liefs,
      Mirjam

      Verwijderen
  10. Hé daar is ze weer......Mirjam die altijd zoveel leuke bezigheden te bloggen had in het verleden en waar het aan reacties ook nooit ontbrak.
    Fijn je weer te lezen in blogland en de woonruimte is gezellig en licht geworden door nieuwe vloer en schilderwerk.

    Met Ben ook alles oké,hoop ik.

    Bij mij staat het bloggen door zorgelijke omstandigheden al hele poos op laag pitje maar probeer wel af en toe bij de blogs die ik volg te reageren.

    Fijne week en tot blogs maar weer,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Welkom terug in blogland, fijn je weer te lezen. Prachtige vloer, zoiets hebben wij ook besteld. Wij gaan voor licht en luchtig in ons nieuwe appartement.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. LENDINGTREE® LENINGEN INC.


    Ben je toegegeven aan waar je leningen kunt krijgen, afgewezen door banken en nu gefrustreerd door waar je een lening kunt krijgen? LENDINGTREE geeft u de lening die u verwacht. neem contact met ons op via lendingtreegroupinc@gmail.com.

    Een lening om uw schuld gemakkelijk af te lossen?
    Een lening om het soort bedrijf te starten dat u wilt doen?
    Een lening voor educatieve doeleinden?
    Een lening om een ​​appartement te kopen?

    Zoek niet verder, LENDING TREE INC biedt leningen aan
    Geen verborgen betalingen van 1.000 tot 20.000.000 EUR / USD / POND
    Tegen een zeer lage rente van 5%
    We hebben een netwerk van kredietverstrekking en
    financiële hulp aan klanten over de hele wereld.

    We streven ernaar om onze standaard van uitmuntendheid te handhaven. We bieden onze diensten op elk moment van de dag aan.
    We geven een lening aan degenen die financiële hulp nodig hebben van 1 tot
    20 jaar

    Onze diensten omvatten ook

    ​echte financiering
    ​investeerder in onroerend goed
    ​bouwleningen
    ​leningen voor het opstarten van bedrijven
    ​hypotheek
    ​Consumentenkrediet,
    ​FHA-leningen
    ​persoonlijke leningen
    ​autoleningen
    etc. Als u een lening of financiële hulp nodig heeft, neem dan contact met ons op via

    e-mail: lendingtreegroupinc@gmail.com

    e-mail: lending-tree@outlook.com

    Warme gedachte

    ELIZABETH WALTER

    LENDINGTREE INC®

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou jullie allemaal willen aanbevelen aan een geloofwaardige en oprechte particuliere geldschieter die mijn lening aan mij goedkeurde binnen enkele uren na zoveel mislukte pogingen om een lening te krijgen. Ik was verrast en blij dat de particuliere geldschieter me redde en me een lening met 2% rente, neem nu contact met haar op als u een dringende lening nodig heeft E-mail: christywalton355@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb je een lening nodig? persoonlijke leningen? Zakelijke leningen? Kerstlening? Hypotheken? Landbouw- en projectfinanciering? Wij geven alle soorten leningen uit met een rente van 2%! contact email; (richardcosmos5@gmail.com)

    Kerstlening

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb je een lening nodig??? Vraag vandaag nog een rente van 2% aan. Neem contact op met: (richardcosmos5@gmail.com) voor meer informatie.

    Dringende leningaanbieding.

    Heb je geld nodig? zo ja, e-mail: richardcosmos5@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb je een lening nodig? Stuur in dit geval een e-mail naar: dakany.endre@gmail.com

    Heb je een lening nodig? persoonlijke leningen? zakelijke lening? hypotheek? Landbouw- en projectfinanciering, SNELLE LENINGEN. Heeft u een lening nodig om uw schulden af te betalen, uw rekeningen te betalen of een leuk bedrijf te starten? ? Wij verstrekken alle soorten leningen met 2% rente! E-mailadres voor contact: (dakany.endre@gmail.com)

    Dringende leningaanbieding.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heeft u een dringende lening nodig? Geven wij persoonlijke leningen? Zakelijke leningen; Hypotheek? Landbouwleningen? Onderwijsleningen? Schuldconsolidatieleningen? Vrachtwagenleningen? Autolening? Hotelleningen? Leningen herfinancieren? en meer schoolleningen? Startleningen? .Wij bieden 2% rente! Neem contact met ons op via: (richardcosmos5@gmail.com)

    lening aanbod

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heeft u financiële hulp nodig, van welke aard dan ook? Persoonlijke leningen; Zakelijke leningen; Hypotheek; Bedrijfsleningen? Landbouwfinanciering en projectfinanciering? Wij geven leningen met een rentepercentage van 2%! Contact: richardcosmos5@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedemorgen,

    Ik ben een geregistreerde particuliere schuldeiser. We geven leningen uit die particulieren en bedrijven helpen die hun financiële positie over de hele wereld moeten bijwerken tegen een zeer lage jaarlijkse rente van 2% over een jaar, voor een terugbetalingsperiode van 30 jaar waar ook ter wereld. Wij verstrekken leningen van 2.000 tot 100.000.000 euro. Leningen zijn goed beveiligd en onze prioriteit is het garanderen van maximale veiligheid. De persoon waarin u geïnteresseerd bent, moet contact met mij opnemen via e-mail (richardcosmos5@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam