vrijdag 29 juli 2011

Nachtkastje

Een paar weken geleden kochten wij in de plaatselijke kringloopwinkel een donkereiken nachtkastje, nog eentje met zo'n marmeren blad bovenop... Helemaal leuk vond ik hem en ik zag al voor me hoe ik hem ging opknappen, naar eigen smaak natuurlijk.....

Zo zag hij er toen uit


Daar ben ik dus goed mee aan de gang gegaan en een paar dagen was dit het resultaat



Nou, dan begint het er op te lijken. Nog een aantal behandelingetjes verder en nu staat-ie bij ons in de huiskamer in een hoekje te pronken


Het kastje was echt voor ons gemaakt.... Maar hoeveel jaren geleden was dat al gedaan.....?
Het doet nu dienst als mini-drankenkabinet, want mijn voorraad wijnflessen staat erin...  Bovenop een mooie oude soepterrine (van de webwinkel van Anne, van Kind An Huys) en wat bakvormpjes met waxinelichtjes erin en de sfeer is precies wat ik wilde....

Lieve groet,
Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi hij is leukkk erg mooi is het geworden ... staat leuk zo en het heefd een leuke functie gekregen .... fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een keer proberen 3 de poging een reaktie te plaatsen Dank voor je reaktie op mijn blog Het kastje vind ik heel mooi geworden wat een werk zit daar in al dat schuur werk maar het resultaat is geweldig mijn complimenten
    groetjes jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik dacht hij wordt vast wit, maar zo vind ik hem ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat het veel werk geweest moet zijn dat kan ik me voorstellen.......maar dan heb je ook wat!!

    Goed stevig kastje uit de tijd van grootmoeder...toen timmermanshanden nog vakmanschap leverden met laden en verbindingen met de hand gezwaluwstaart.

    Fijn weekend met als het kan wat warme zonnestralen!

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel geslaagd resultaat - mooi hoor!!

    Liefs

    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het kastje leuk geworden he!
    Mag je trots op zijn!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam