vrijdag 26 oktober 2012

Nepal

de dekentjes...

Engely heeft inmiddels de dekentjes voor een deel uitgedeeld, en de overige liggen in de kraamkliniek klaar... Zodra er weer een kleintje wordt geboren gaat er weer zo'n prachtig warm exemplaar mee naar huis, met moeder en kind...

Er zijn ook wat dekentjes uitgedeeld aan wat zieke kindjes, voor wie deze dekentjes heel welkom zijn.

Hier wat foto's, die ik van Engely mocht ontvangen...






















Zo ontzettend mooi en ontroerend is het om al jullie werk op deze manier terug te zien. Ik word hier echt helemaal blij van...

Binnenkort plaats ik een nieuw oproepje voor nog meer breiwerk voor Noble House in Nepal, want deze stichting heeft echt mijn hart gestolen...

Nogmaals dank jullie wel allemaal, niet in de laatste plaats ook namens Engely, voor het breiwerk en ook voor het warme hart dat wordt toegedragen aan Noble House...

Lieve groet,
Mirjam

33 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk om al deze foto's te zien, ik hoop dat iedereen die zich hier voor heeft in gezet, haar eigen werk er op terug ziet. Het is bijzonder goed terecht gekomen!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om al deze foto's te bekijken en hopelijk zien de maaksters van al die mooie dekentjes en mutsjes hun werk terug.
    Wat fijn dat je je hier zo voor inzet Mirjam en als je al die lieve kinderkoppies ziet kan ik mij voorstellen dat dit je hart gestolen heeft.

    Fijn weekend.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi om te zien dat alle mutsjes en dekentjes op zo'n mooie plek terecht komen.Fijn weekend. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig resultaat! de breisters zullen best wel emotioneel worden als je je dekentje ziet. Fijn dat je door gaat, je weet van mij komt het eraan. Fijn weekend, liefs BB

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig dit! De prachtige, vrolijke dekens konden nergens beter terecht komen dan hier! Ik ben benieuwd naar je volgende actie, als 't ff kan ga ik dan wel weer meedoen.
    Ik wens je een heerlijk weekend!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo wat leuk dit !!! al die kleurtjes en al die lieve kindjes.......
    En die veelkleurige met bijpasssende sokjes...achhhh zo schattig.
    En zo fijn om te zien dat ze er lekker onder liggen, echt geweldig.
    Mooi dit.

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve MirjaM,
    Ik vind het zo mooi dat je je hier zo voor inzet, en wat een dankbaar werk!
    Ik heb respect voor je!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat de breiheldinnen heel gelukkig worden van deze foto's. Ik kan niet breien maar dit zijn prachtige doelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vind ik dit leuk dat je ziet waar het terecht is gekomen en hoe blij ze er mee zijn super leuk. Wij hebben wel eens mee gedaan met operatie schoenendoos maar je hoort er nooit meer iets van. Echt leuk dit, mooie foto's lieve kindertjes. Geniet van het weekend, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier wordt je toch warm van hoor, ontroerend om te zien, wat een mooi werk is er verricht Mirjam, goed dat je dit onder de aandacht hebt gebracht en zoveel mensen heb gemotiveerd...

    Een lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk om dit zo te zien !...geweldig...liefs Ria...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt hartverwarmend is dit. Zo leuk dat je ons deze foto's laat zien.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi om te zien....wat een schatjes....Doet me denken aan mijn jongste die we vanuit Haïti op Schiphol in onze armen kregen, ik had toen ook een dekentje meegenomen...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat geweldig zeg al die dekentjes en al die lieve kinderkoppies eronder!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk om te zien dat de dekentjes weer zó goed terecht gekomen zijn,lieve Mirjam én alle breisters jullie zijn werkelijk fantastisch goed bezig!!!
    Hoor graag van jou Mirjam wat het volgende project gaat worden en of ik daar aan mee kan helpen.
    In de hoop dat mijn handen me deze keer niet in de steek laten.

    Fijn weekeind en lieve groeten!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig om te zien dat de dekentjes zo goed terecht zijn gekomen. Jammer dat ik niet kan breien. Hulde aan de dames die zo goed hun best hiervoor hebben gedaan! Fijn weekend Mirjam. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig, al die mooie dekentjes worden nog mooier met zo'n kindje erin/onder!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Daar word je helemaal stil van.
    Prachtig!
    Ik heb net de site gelezen, het is wel een ernstige situatie voor meisjes.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hartverwarmend! Dank voor het plaatsen van de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie post om te zien, zo heerlijk dat al die prachtige werkjes ook echt op hun plek geraken en daar echt een verschil maken. Heel mooi initiatief!
    Ik wens je een heel mooi weekend toe,
    heel veel liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat mooi om te zien waarvoor we gebreid hebben. Ik brei met liefde weer mee, dus kom maar op met het volgende project!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is dat mooi om te zien Mirjam. Die dekentjes zijn goed terecht gekomen en daar doen we het ook voor!
    Jij ook bedankt voor het meedoen, ben beniewd wat het volgende x wordt.
    Fijn weekend toegewenst.
    Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hier is echt goed werk verricht, heel mooi om te zien al die lieve kinderhoofdjes boven die fleurige dekentjes.
    Een fijn weekend verder toegewenst, we beginnen al vast met mooi fris weer.
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige foto s. Heel dankbaar! Goede actie... Fijn weekend. Groetjes paula

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is en blijft een heel mooi initiatief Mirjam! Prachtige foto's!

    Fijne zondag!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldig initiatief Mirjam!! Zo leuk om het resultaat van het harde werken van verschillende blogdames op deze manier terug te zien. Fijn dat de moeders er blij mee zijn en de kinderen het heerlijk warm hebben.

    Een goed weekend!

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kindjes en wat fijn om te zien dat de dekentjes zo goed terecht zijn gekomen.
    Lieve groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi om te zien hoe gelukkig daar die kinderen zijn met die fleurige warme dekentjes!!

    Heel leuk initiatief...

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. So nice for all the small childrens with warm and cosy pillows. Have a great sunday.

    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi...het is zeker ontroerend om te zien, hoe al die mooie dekentjes daar goed terecht gekomen zijn..
    De dekentjes passen ook nog eens goed bij de mooie kleurrijke mensen,chapeau voor je mooie werk...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. In één woord: PRACHTIG
    Wat ontroerend om al deze kleurrijke dekentjes terug te zien. Petje af voor al deze breisters !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lieve allemaal,

    Het waren onroerende momenten om de kleintjes in jullie dekentje te kunnen omwikkelen. Helaas was het niet mogelijk om van alle dekentjes foto's te maken. Elk dekentje zal een kindje krijgen en daarom hebben we ook wat dekentjes in de kast van "onze" kraamkliniek in Nepal gelegd. Er is beloofd dat wanneer er een baby naar huis gaat deze dan een dekentje zal krijgen. Misschien komen er dan ook weer meer foto's die ik dan naar Mirjam zal sturen.
    Mijn dank is groot !!!
    Een nieuwe actie wordt voorbereid en Mirjam houd iedereen op de hoogte. Waarschijnlijk ga ik in maart of april weer naar Nepal. Eerst nog sparen voor het transport voor alle overbagage (5 euro per kilo)

    Lieve groet,
    Engely

    www.Engely.waarbenjij.nu (facebook: Noble House)
    www.Engely.eu

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Mirjam!
    ik ben aan het opsparen hoor... ik kan zelf niet breien of haken maar alles dat ik tegenkom en krijg spaar ik op en zal ik tzt naar jou toesturen in een pakket. Ik vind het een geweldig goed doel!

    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam