maandag 30 mei 2016

Zondagochtendwandeling

Gisteren reden we naar het Haarlemmermeersebos, bij Hoofddorp, voor onze zondagochtendwandeling. We wandelden eerst langs de noordkant van het meer 








Voor klimmers is er een leuk parcours uitgezet





En vissen wordt hier ook volop gedaan


Halverwege gingen we voor ons kopje koffie naar binnen bij Papa's Beachhouse, een leuk restaurantje waar we even lekker konden zitten




Na die koffie liepen we langs de zuidkant van het meer weer terug naar de auto





We hebben lekker gewandeld en begonnen toen we weer thuis waren aan het voegen van de tegels in de keuken...
Het eindresultaat van de keuken laat ik jullie later nog zien.

Fijne dag,
Liefs,
Mirjam

27 opmerkingen:

  1. Leuk dat ik even mee mocht wandelen. Het ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben gisteren gewoon hier in dorp gewandeld. En ik heb het klompenpad genomen, was het al heel lang van plan, maar het kwam er steeds niet van. Zo leuk om anders in je eigen dorp te lopen, en oog in oog te staan met de schapen die al niet beter weten. Wij waren net voor de regen weer binnen.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie wandeling en lekker even een frisse neus halen om energie op te doen voor het tegelen.
    Groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh Mirjam wat een prachtig mooi gebied, mooie wandeling gemaakt zo aan de foto's te zien. Genieten met grote G bedankt voor het mee wandelen. Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, zo'n wandeling om de dag mee te beginnen. Even opladen voor het fysieke werk. Super hoor, hoe hard er gewerkt wordt. Ik vond de verbouwing van onze keuken op een gegeven moment echt wel gedoe hoor, maar jij lijkt onvermoeibaar. Je keuken zag er in ieder geval al prachtig uit.
    lieve groet,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, het Haarlemmermeerse Bos. Wij gingen er in de tijd dat onze kinderen jong waren altijd in het voorjaar een dag kamperen met mijn broers en zussen. Gewoon om de tenten uit te proberen, kijken of alles nog in orde was. Altijd veel plezier met zijn allen, ik heb goede herinneringen aan die plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi , de wandeling langs mooie vijvers met mijn lievelingsplanten , de irissen .
    Ze staan nu mooi in bloei samen met de waterlelies , prachtig .
    Voldoende frisse neus gehaald voor het betegelen , waarvan ik het resultaat al zag , mooi.
    Lieve groetjes
    christel , garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, mooi, mooi!
    Ik beloof bij mijn volgende wandeling mijn fototoestel mee te nemen.
    Al kan ik niet beloven net zulke mooie foto's te kunnen plaatsen.
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie omgeving...en dat restaurantje ziet er ook wel heel aantrekkelijk uit!
    Ben benieuwd naar je tegels!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige wandeling! Ik ben zo benieuwd naar de tegels :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wandelen doe ik niet zo vaak, ik heb dan meestal pijn in mijn enkels.
    Fietsen doe ik dan weer wel heel vaak.
    Mooie foto's laat je zien...ik las ergens dat je morgen de Carte Colori workshop doet...veel plezier.

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie wandeling om de zondag te beginnen.

    Wij hadden ook plannen maar het slechte weer gooide roet in het eten.

    Groetjes,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk om in zo'n prachtige omgeving te wandelen. En weer zulke mooie foto's. Zelf heb ik dit haar weinig kunnen wandelen. Ik heb last van een hielspoor en dat is best een handicap.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er heel mooi uit. Ik ken het helemaal niet maar ga het zeker onthouden. Wandelen is zo heerlijk hè.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jullie blijven het goed volhouden, deze fijne gewoonte op zondagmorgen!!Prachtige wandeling alweer!
    Groetjes, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke wandeling weer.
    in gedachten wandel ik mee en geniet ik van de mooie natuur.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat maken jullie prachtige wandelingen zo op zondagmorgen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jullie hebben er weer een heerlijke wandeling van gemaakt. Mooi die waterlelies!!
    Om zo een zondag te beginnen geeft volgens mij extra energie, leuk!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kijk, da's het goeie leven :) Ga vooral zo door!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie omgeving en leuk ook dat je een beetje tussen het water door kunt lopen. En bij een wandeling hoort inderdaad een kop koffie (of in mijn geval thee)...met een koekje ;-).

    Fijne avond! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jullie zijn echte doorzetters, ondanks de voegklus die jullie nog te wachten stond, stoer hoor!! En ook dit keer weer een mooie wandeling met een heerlijke onderbreking in een leuk restaurantje:)

    Slaap lekker!
    Liefs Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig mooi daar.
    Hoeveel km is die rondwandeling?
    Groet, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet precies hoeveel km het is maar het is in een uurtje te wandelen.

      Verwijderen
  23. Dat was een heerlijke en mooie wandeling. Prachtig. Wat verrassend om de lissen bij jullie al in bloei te zien.

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lekkere wandeling Mirjam en een mooi gebied en wat een prachtige waterlelies, dat ze al bloeien nu. Jammer dat deze week weer verregend is, we hopen op wat beter weer...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat prachtig weer en genoeg moois te fotograferen daar, gave foto's! Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat van je nieuwe keuken!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een fijne wandeling zal dat zijn geweest! Mooi zo'n natuurgebied.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam