zondag 24 juli 2016

Zondagochtendwandeling

Vanmorgen maakten wij samen weer een zondagochtendwandeling. We reden weer naar de Waterleidingduinen en maakten daar weer een heerlijk rondje.










We kwamen een paar herten tegen, maar deze ontmoeting met moeder en kind was voor mij echt een cadeautje




Dreigende lucht, maar de zon won het gelukkig






Na afloop genoten we weer van een ontbijtje op het terras van Panneland. Heerlijk hoor. De heks keek mee...





Fijne rest van jullie zondag en dan een heerlijke nieuwe week,
liefs,
Mirjam

22 opmerkingen:

  1. Dat was weer een fijne wandeling, mooie foto's weer.
    Vooral de foto van de doornappel, dat vind ik een hele mooie plant maar ik raak hem nooit meer aan.
    De tekst is een om te onthouden.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijke wandeling hebben jullie weer gemaakt. Stond deze Datura zo maar in de vrije natuur? Ze zijn mooi maar ook erg giftig.
    Prachtig is de foto van de boom.
    Gezellige avond
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die stond daar naast het pad. Wel duidelijk geplant, want er stonden er een stuk of 5 netjes op een rijtje. Mooi om te zien, maar niet om aan te komen...
      Liefs, Mirjam

      Verwijderen
  3. Zo heerlijk dat ik iedere keer met jou mee mag wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke wandeling! En wat leuk dat jullie de hertjes tegenkwamen, zo lief! Mooie foto's heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke wandeling mooie foto's lekker eten...wat wil een mens nog meer ?...fijne avond nog verder liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op zondagochtend is het nog heerlijk rustig, helemaal nu in de vakantietijd denk ik. Heerlijk om even op te laden voor de dag.
    Mijn vader nam mijn broer en mij toen wij klein waren ook vaak mee op wandelingen. Nu neem ik mijn kinderen wel eens mee, maar het leven van kinderen is veel drukker dan mijn leven vroeger, dus als ze lekker hun gang willen gaan 's ochtends dan mag dat van mij ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was vandaag ook bezig maar niet buiten de (voor)deur en ik liep niet verder dan van de kamer naar de keuken en later met de camera van binnen naar buiten.
    En ik vermaakte me uitstekend.
    Leuk om nou even mee te genieten van jullie traditionele zondag ochtend wandeling die weer mooie foto's opleverde en daarop te reageren.
    Bij het bekijken van je stekelige appel en prachtige bloemkelk wist ik in eerste instantie niet met welke soort ik hier te maken heb
    Aan het blad te zien en de vertakkingen dacht ik meteen aan Zegekruid wat ongeveer ook deze bladvorm heeft.
    En al snel kwam ik er achter toen ik mijn blogpost van jaren terug ging lezen dat het idd familie van elkaar is de Doornappel en het Zegekruid behoren tot de Nachtschade.

    Fijne week en lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wandelen is toch de leukste manier om een landschap te ontdekken. En als het fototoestel meegaat ben je nog meer gefocust om alles in je op te nemen. Weeral een mooi verslagje Mirjam. Je slaagt er altijd in om ons op het einde te doen watertanden!! Zó leuk!!
    Groetjes, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel voor de mooie wandeling!
    Gisteren wandelde manlief en ik een mmoi rondje om een mooi water ( en weer de camera niet mee genomen).
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een plaatjes van foto's weer! Fijne week Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige wandeling. Echt genieten als je dan ook nog wild tegenkomt.
    Na zo'n wandeling smaakt zo'n ontbijt extra lekker. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is het voordeel van vroeg opstaan en op pad gaan. De rust overal en je ziet heel veel.
    Mooie plaatjes hoor.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Even een aantal posten van je bij gelezen: je hebt intussen alweer heel wat beleefd en gezien. Zo heb je ook een mooi verslag van wat je allemaal doet. Je hebt leuke dingen ondernomen! Heerlijk ook zo'n wandeling! Lekker van alles nagenieten!
    Liefs en een fijne dag nog verder, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De heks keek mee, huh? Ik maar kijken op de foto , toch niet dat dametje , tot ik een foto naar beneden scrollde , haha, ik zit hier te lachen met mezelf .
    Fijn zo'n ochtendwandeling , dan is het nog heerlijk rustig .
    Fijne dag nog
    Groetjes ,
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo leuk ik herken het!! Ook het gezellige terras:) heel leuk om via jouw foto's nog even terug te zijn in dit mooie gebied. En moeder en kind zijn superschattig, wat zul je daar lang naar hebben staan kijken!

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie wandeling zal dat zijn geweest! Heerlijk om zo lekker naar buiten te trekken en dan af te sluiten met een fijne lunch.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zag de hertjes al voorbij komen op instagram of heb ik het mis....? Zo mooi moeder en kind, bijzonder dat je dat zo in beeld kunt brengen. Heerlijke omgeving daar en dat op het bord ziet er ook heel aardig uit ;)

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijke wandeling was dat! Het bordje op de eerste foto is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk, zo'n mooie wandeling...wat zijn er onderweg dan veel mooie plaatjes te schieten hè!

    Fijne avond nog! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Mirjam, wat een mooie plaatjes. Het is een tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen, ik ben inmiddels actief op een nieuw blogadres waar ik nu ook veel over mijn aandoening schrijf. Ik zou het leuk vinden als je weer volger wordt van mijn blog. Hopelijk tot ziens op www.marionline.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam