zaterdag 13 mei 2017

Klompenpad

Gisteren liep ik voor het eerst een klompenpad. Ik deed dit met mijn broer en met mijn zwager. Het was het Loenense Enkenpad, een wandeling van 11 kilometer.
We startten de wandeling echter niet op het aangegeven punt, maar bij Bron van Smaak, waar wij een wandelarrangement boekten.
Zodoende begonnen we daar met een kopje koffie en een stukje heerlijke cake, waarna we onze wandeling startten.


We hadden prachtig wandelweer en afgezien van een paar spettertjes is het de hele dag droog gebleven en liepen we het laatste stuk nog lekker in de zon ook...

Een impressie...











Weer terug bij Bron van Smaak, gezeten in het gebouw van de oude Landbouwcooperatie in Loenen, genoten we van een glaasje wijn en een heerlijke Itialiaanse lunch.




Ik nam een flesje wijn mee voor thuis.


We hadden echt een prachtige dag en we hebben van het geheel genoten. 
Zeker voor herhaling vatbaar.

Liefs,
Mirjam

18 opmerkingen:

  1. Hej Mirjam, wat leuk! Jullie hadden het mooi geregeld met zo'n arrangement. Wat is het ook prachtig nu met al dat fluitenkruid. Leuk om even met je mee te hebben gewandeld.
    Fijn weekend, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb even heerlijk over je schouder mee gekeken en gewandeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige omgeving voor zo'n mooie wandeling!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om zo met z'n drietjes te wandelen, kijken en genieten. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zal dat een fijne dag geweest zijn. Wat een prachtig gebouw van de Landbouwcooperatie, ik hou van die stijl. Op de site van Sjoerd staat vandaag het trafohuisje wat wij zagen in de Vlist tijdens onze wandeling daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi daar. Dat was vast een leuke babbeldag zo met zijn drietjes. En als kers op de taart een heel veld vol "Onliemiekes"! Wat wil een mens nog meer? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was een heerlijke wandeling met goed weer om te lopen.
    Mooie foto's laat je zien -zo schitterend het nieuwe blad aan de bomen.
    Gezellige moederdag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend mooi Mirjam! Ik geniet zo een beetje mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie taferelen onderweg en wat een leuke foto van jou! Was de wijn lekker?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk weer Mirjam ...genieten liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Mirjam, wat leuk dat je een klompenpad hebt gelopen. Ik ken het pad, het is prachtig. Als vrijwilliger houd ik me bezig met de klompenpaden. Zwerfvuil oprapen, schildjes controleren, routes uitzetten. Heel leuk voor mij omte zien dat iemand met plezier een klompenpad loopt!!! het honderdste pad is net geopend, dus je kunt je nog uitleven. hart. gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vanuit mn luie stoel meegewandeld en genoten!! Dit smaakt naar meer...om m zelf te gaan lopen! Leuk zo met die twee mannen op pad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke wandeling zeg, lekker mee genoten...........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke wandeling zeg, lekker mee genoten...........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Klompenpad in de Hollandse natuur met Italiaans tintje.
    Je foto's laten duidelijk zien hoe leuk én lekker het was.

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het ziet er weer uit als een geslaagde dag! Fluitekruid, prima wandelweer, goed gezelschap. Blijft mooi dat dat kan met je familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk om even met jullie het klompenpad mee te wandelen.
    Kram / Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geen wandelingen?
    Geen mooie verhalen?
    Gaat alles wel goed?
    Ik mis je schrijfsels!
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam