zondag 23 februari 2014

Vanmiddag...

Laura: Hé mam! Ga je wat leuks doen vandaag?
Ik: Nog niks in de planning.
Laura: Samen wat doen? Wil wat leuks doen haha...
Ik: Zoals? Heb je een idee?
Laura: Hmm.. Nee eigenlijk niet haha...
Ik: Naar strand? Wandeling maken? Bakkie doen op terras?
Laura: Ja, goed idee, mooi weer voor.....

En zo kwam het dat ik vanmiddag weer even op het strand liep... Er stond een harde frisse wind en de zon, die nog scheen toen we er naar toe gingen, verdween hard...


We waren echt niet de enigen die op dit idee kwamen...






Van de duinen is een aardig stuk afgeslagen, tijdens de stormen van de afgelopen herfst...




Er stond echt een harde wind, het zand werd over het strand geblazen.

Maar toch even heerlijk uitgewaaid samen, heerlijk! En natuurlijk even dat heerlijke bakkie gedaan op het terrasje.
Quality time met een van de dochters, dat doe je nooit te vaak!

Ik wens jullie allemaal een heerlijke nieuwe week,

Lieve groet,
Mirjam

33 opmerkingen:

  1. Het was vandaag heerlijk buiten, al stond er wel een strakke wind. Dat vonden we vanmiddag op de fiets niet erg toen we hem in de rug hadden ;-). Een heel goed idee om gezellig met je dochter naar het strand te gaan, ik vind het vaak zo jammer dat we er zover vandaan zitten.

    Ik wens je een fijne week! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, net als Ingrid vind ik het zo jammer dat we er niet zo snel even naartoe kunnen. Maar wat fijn dat jullie daar samen lekker genoten hebben..
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n zonnig dagje móet je toch gewoon naar buiten :)
    Ik heb in de achtertuin gewerkt en dan is het goed beschut maar aan de voorkant heb ik mezelf ook nog niet gewaagd...was ook tè veel voor één dag ;)
    Heerlijke strandfoto's heb je, dat is toch wel lekker om daar wat dichter bij te wonen.
    Wij gaan vrij regelmatig naar Bergen aan Zee...ook als het geen strandweer is, heerlijk uitwaaien zoals je zegt.
    En inderdaad: QUALITY time...dat is toch het allerbelangrijkst!

    Lieve groet en fijne week, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik geniet weer! Wat is dat toch heerlijk om 'eventjes' naar het strand te kunnen gaan. Maar wij hebben ook plannen om dat ook binnenkort te gaan doen, gewoon 'even' op en neer, vanuit Maastricht. Heb ik er graag voor over (en gelukkig de kinderen ook, strand is altijd goed!).
    Zeer belangrijk én leuk, quality-time met je dochter. Genieten aan beide kanten!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spontaan is vaak het leukst. Fijne, zonnige week gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zelf ben ik ook gek op het strand. Maar wij wonen er wel een stukje vanaf. Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om zo samen te genieten! Wat een lief boeketje laat je zien in je vorige post en leuk om zo'n creatieve give away te winnen.

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zeg, het is dat het bij ons ook niet om de hoek is, anders was vandaag echt wel even een dag geweest om de duin over te klimmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vanmiddag ook een lekkere wandeling gemaakt met zus en gezin!
    Ook quality time....wij hebben ook heerlijk genoten.
    Hoorde de vogeltjes ook alweer fluiten! Prachtig hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig zo'n dagje naar het strand Mirjam! Je had er geen betere dag voor uit kunnen kiezen. Gezellig om het met een van je dochters te doen. Ik doe dat ook graag. Even quality time met z'n twee.

    Dank je wel ook voor je lieve berichtje om mijn blog! Ik heb nog nooit een quilt gemaakt, maar kan mij zo voorstellen dat het leuk is om te doen. Ik vond het kussentje ook al zo leuk om te maken. Ik ben heel benieuwd hoe jouw quilt van vintage stofjes wordt.

    Fijne week & veel naaiplezier tussendoor.

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit zijn de geluksmomentjes, heerlijk!! Wij reden eind van de morgen naar het midden van het land om de verjaardag van onze zoon te vieren, de zon scheen zo uitbundig dat ik onderweg in de auto ook over het strand zat te mijmeren.. zo fijn daar! Maar de verjaardag was ook heel leuk, volgend weekend maar weer lekker wandelen:)

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig hoor! Het was er inderdaad wel lekker weer voor, ondanks de wind. Wij zijn er vandaag ook even lekker op uit geweest maar bij ons scheen de zon nagenoeg de hele middag!

    Fijne avond nog.
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk van Laura om zo samen uit te gaan.
    Heerlijk op het strand en een bakkie doen.
    Ik zie er naar uit om samen met je te gaan!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk lekker uitwaaien op het strand even genieten samen met je dochter.
    Ik heb een weekje vrij het achterstallige huishouding even weg werken en dan lekker genieten samen met mijn man, hij heeft ook een paar dagen vrij.

    Fijne week!
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo,
    Wat heerlijk, zo maar even met je dochter weg.
    En dan nog naar HET STRAND.
    Dat is voor ons te ver weg.
    We zochten het vandaag in het bos.
    Maar dat strand...........heerlijk.
    Mooie foto's heb je gemaakt.
    Groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zit jij daar nu boven op dat paard.....? ;)
    Ha niets heerlijker dan even uitwaaien bij de verse zeelucht......

    Quality time

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn en gezellig om zo spontaan naar het strand te gaan. En lekker uitgewaaid en opgefrist aan een goede week beginnen. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk uitwaaien op het strand, daar krijg ik ook nooit genoeg van.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit zijn de mooie geluksmomentjes, gezellig met dochterlief eropuit.
    Extra fijn als de zon erbij schijnt!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk zo saampjes wandelen op het strand,waar je ook nog eens mooie foto's maakten.
    Onze dochter was met manlief 'n weekeind weg en verbleven in Bergen,ik was er niet bij :-( maar kreeg gister wel foto's in WhatsApp van het strand en het was er gezellig druk op de verwarmde terrassen.
    Maar ze heeft wel aan haar moeder gedacht tijdens een rondje kringloop,krijg binnenkort de oude kop en schotels die zij voor mij kocht:-))

    Fijne week en lieve groet!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mmm heerlijk uitwaaien want wat was het koud op het strand vandaagggg ...maar dikke kleding moet kunnen prachtige plaatjes en met een heerlijke kop koffie na is het altijd dubbel genieten lieve groet rosita x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijk toch !!...hele fijne week lieverd...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige foto's van volgens mij een heerlijke dag. Fijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Altijd leuk een strandwandeling...lekker uitwaaien.
    Mooie foto's maak jij toch altijd.
    Fijne Week.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijk om zo je zondag te besteden. Het strand en de zee blijven toch trekken. Een voet op het strand en je bent al in een hele andere wereld. Fijn dat je dat zo met je dochter kunt doen! Groetjes van indy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heerlijk zeg, zo'n spontane actie. Heerlijk lekker met 1 van je dochters op pad! Koesteren...

    Liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ziet er uit alsof je heerlijk bent uitgewaaid. Ook wijn zijn er gisteren even uit geweest om te wandelen , helaas geen strand in de buurt....
    En tijd met je kinderen is altijd fijn. Nu oudste uit huis is, vinden wij dat ook extra gezellig.

    Fijne week verder , liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lijkt me heerlijk. Doen wij ook weleens, maar we wonen net te ver weg van het strand om dit vaker spontaan te doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ooh zo maar effe naar het strand hoe leuk seg , van hier uit is dat al gauw 2,5 uur rijden ...

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wij wonen hier aan de rand van het bos, erg mooi, maar als ik dit zie zou ik daar graag wat dichterbij wonen. Heerlijk om zo uit te waaien aan het strand. Via het bloggen kan ik nu even van meegenieten. Fijne week, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Altijd goed he, lekker aan het strand!!
    Ik krijg er nu al zin in!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat fijn zo'n spontaat moment met je dochter. Leuk om de foto's ervan te bekijken.
    Fijne avond.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik ben soms jaloers op je dat je zo dicht bij het strand woont: voor ons is het een reis er naar toe! Maar ja.....jij denkt misschien soms: die bossen hebben toch ook wel wat!
    Wat een fijn moment zo met je dochter, vooral als het zo onverwacht is!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam