donderdag 26 november 2015

Snel een andere sfeer

Ik was een beetje de inspiratie kwijt, waarschijnlijk ook door de grijze dagen en het gebrek aan zonlicht. Maar nu schijnt de zon weer en heb ik er weer zin in...

Een paar weken geleden had ik zo maar ineens bedacht dat een stuk van een steigerhouten plank op het muurtje in het toilet best mooi zou staan. Ik vertelde het aan Ben en die wilde gelijk wel even een plank op maat zagen.
Zo gezegd zo gedaan!








Inderdaad een heel ander sfeertje, ik hou er wel van...

Fijn weekend alvast,
Liefs,
Mirjam

44 opmerkingen:

  1. Dat ziet er inderdaad heel sfeervol uit met die naturel-tinten bij elkaar! Geslaagd idee :-)
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er toppie uit, al weet ik natuurlijk niet wat er onder zat. Maar dit geeft een sfeervolle uitstralling, zo ben ik al een poosje op zoek naar een regaal voor in toilet. Nog niet gevonden misschien ook maar iets zelf maken. En die inspiratie heb ik ook last van hoor, soms gewoon lastig om weer een logje te maken met leuk nieuws.
    Alvast gezellig weekend, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker mooi, en dat met een kleine aanpassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat mooi zeg ?? Hihi dat je het Ben vraagt..ik ben het type ik doe het zelf wel hahaha..
    Geeft een mooie robuuste maar sfeervolle uitstraling..
    Hier ook qua inspiratie (bezoekers/reacties) ook erg weinig,zou wel het tijd van het jaar zijn of een overkill aan blogs..
    Alvast een fijn weekend..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Mirjam,
    Heel de tijd geïnspireerd zijn is denk ik ook niet vol te houden. Af en even niets is juist wel fijn voor het tegenwicht.
    En kijk eens wat het oplevert! Ik vind het superleuk geworden. Zoiets zie ik ook wel voor me in ons toilet.
    Alvast fijn weekend.
    Lieve groet
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een kleine verandering met een groots effect! Je hebt ook een mooie houtsoort uitgekozen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een steigerplank al niet kan doen. Geeft gelijk een stoer effect en meer sfeer.
    Een leuk idee en goeie inspiratie!

    Fijn weekend alvast.

    Lieve groet, Hilgonda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat een heerlijk stoer maar toch ook lieflijke sfeer heb je zo op je
    toilet gecreëerd. Erg leuk, enne ... eigenlijk zou je dus andersom
    op de wc moeten gaan zitten nu . Kun je er zo lang mogelijk
    van genieten als je daar bent ;-))

    Lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi effect zeg, en lekker stoer. Ik hou zelf ook erg van steigerhout.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee. Ineens een heel ander sfeertje zo.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo te zien een stuk steigerhout wat ook daadwerkelijk op de bouw gebruikt is.
    Staat stoer en geeft sfeer op het toilet met af en toe andere decoratie.

    Fijne avond en lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke mooi zo. Het is een prachtig sfeertje Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh wat super geworden zeg! Laat ik FF mijn dochter zien hoor!
    Fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een doodgewone steigerplank een verschil kan maken zeg.....leuk! Je hebt waarschijnlijk de deur tegenover de plank want bij ons is de deur aan de zijkant en zou zoiets dus niet kunnen.....

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo zie je maar weer dat zelfs het kleinste kamertje gezellig kan worden.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee Mirjam, staat lekker stoer en gezellig! Wat kun je van zo'n kleine verandering groots genieten hè:)

    Fijne avond,
    liefs Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Mirjam een klein detail toch zo sereen, je hebt weer iets sfeervols gecreëerd, wel even langer blijven zitten (knipoog) groetjes BB ps volgend jaar zijn er hier bruine kleintjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat grappig...wij hebben hier hetzelfde...leuk om te zien zo ook bij jou....liefs fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat moet echt lukken dat ik het ook van plan was in de toilet maar mijn man ziet dat niet echt zitten omdat er betegeld is tot boven.
    Dus ik vind het een SUPER idee .
    Leuk met de boedha en het schaaltje .
    GRoetjes
    Christel , garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat super zeg! Zelfs jullie toilet is in een hele rustgevende en natuurlijke sfeer. Ik vind het best wel jammer dat wij niet zo'n muurtje hebben, hierdoor heb ik na twee jaar nog steeds niks opgehangen of neergezet in de wc.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja mooi, ik heb dat ook in ons toilet, staat stoer!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heb ik ook gedaan, en je spullen komen ineens veel beter uit...
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig resultaat.
    Zo mooi , rustig en met een paar hele mooie spulletjes er op.
    Complimenten, trouwens ook voor je man dat hij direct aan de slag ging!
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je komt er helemaal tot rust...Mooi hoor! Bij mij staat het plankje meestal vol...dit is veel mooier. Eens kijken wat er op mijn plankje allemaal weg kan...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De kracht van de eenvoud!! Hout geeft warmte en sfeer, goed idee! Fijn weekend alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi hoekje is het geworden Mirjam! Ik hou wel van dit minimalistische sfeertje.
    Fijn weekend!
    Liefs, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  27. O, dit vind ik wel heel gaaf en stoer staan eh...liggen, Mirjam! Een prachtig effect, het kan soms zo simpel zijn...Geniet van het weekend, laten we hopen dat het zonnetje zich weer laat zien!
    Lieve groeten, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk, het plankje! En inderdaad even een andere sfeer. Maar past daar heel mooi!
    Fijn weekend!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een goed idee, en lief van je man dat hij dat gelijk voor je wou doen.
    Staat heel mooi en rustig. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie sfeer heb je weten te creëren...en idd..met wat kleine aanpassingen. Less is more! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ook deze nieuwe sfeer ziet er schitterend uit...en beetje stoer en heel mooi sober gedecoreerd...fijn weekend en lieve groet van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat ongelofelijk mooi Mirjam! Dit is echt superleuk gedaan, dank voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Goed bedacht Mirjam, wat kan een stuk hout dan gelijk een andere sfeer geven hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoezo geen inspiratie..........echt SUPER dit idee.......zo simpel en mooi maar je moet er maar even opkomen.
    Ik denk dat veel mannen/ vrouwen nu aan het zagen gaan ;)

    Fijne zondag avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dit vind ik zo ontzettend mooi gedaan en bedacht, echt prachtig!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heerlijk sfeertje, zo mooi en sfeervol oud steigerhout!
    Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog post.

    Fijne dag!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam