zondag 10 december 2017

Konijn

Ik kocht een paar bollen heel mooie sokkenwol, in effen kleurtjes. Ook kocht ik een patroon van een heel lief breiwerkje, bij Little Cotton Rabbits. Toen kon ik aan de slag


Het ging veel vlotter dan ik gedacht had en binnen no-time had ik een lief konijntje gemaakt



 Ik breide er ook nog een lief jurkje bij


 Ik heb de smaak wel te pakken hoor. Binnenkort krijgt ze er ook nog een broertje bij, even een nieuw patroontje aanschaffen.

Fijne zondag allemaal,
liefs,
Mirjam

21 opmerkingen:

  1. Mooi ! Haar patronen zijn zeer duidelijk hé, ik maakte het olifantje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief konijntje! Prachtig gemaakt en erg lief met het jurkje erbij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooohhh wat een leukerd!!!! Echt leuk gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben verliefd.... Wat een dotje is dat zeg! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een liefje, geweldig patroon is het toch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, deze is wel heel erg schattig Mirjam, de kleurtjes, het snoetje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Absoluut een schatje. Zo lief en ook heel erg mooi gemaakt!!
    Groetjes, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief!
    Het lijkt helemaal niet zo makkelijk, maar wat een schattig konijntje.
    Ik kijk weleens op haar site ( die prachtig is), maar ben bang dat het voor mij te moeilijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig dikbuikje... En dan dat jurkje ... oh, zo leuk. Je hebt er echt slag van hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje....fijne week liefs ...Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje zo lief.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh hier word ik meteen fliefd op :) Wat een dotje, complimenten hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeempie, wat doe je dat weer leuk. Het is een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieverdje! Ik heb altijd een haat-liefde verhouding met breien maar als ik dit zo zie pak ik het liefste gelijk de breipennen er weer bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ach wat een schatje mooi gemaakt en er zijn meer patronen van haar :) Leuke blog ik ga je volgen Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam