zondag 31 december 2017

Wensen

De laatste dag van het jaar is aangebroken. 
Even terugkijken, wie doet het niet...

Dit jaar heb ik een hele tijd niet geblogd, tussen mei en september was ik even niet aanwezig in blogland. Maar ik ben toch blij dat ik het bloggen weer heb opgepakt, zoveel fijne contacten zijn er uit het bloggen voortgekomen, ik ben daar heel erg dankbaar voor...





Wij wensen jullie een heerlijke
jaarwisseling en een
heel mooi, gezond, gezellig
en gelukkig
2018

Tot volgend jaar,

Veel liefs,
Ben en Mirjam

19 opmerkingen:

  1. Ik wens jullie ook een prachtig, gezond en gelukkig 2018.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, soms heb je dat even nodig.. maar fijn dat je er weer bent! Ik wens jullie ook een prachtig nieuw jaar toe, met veel mooie dingen op jullie pad!
    Fijne jaarwisseling en lieve groetjes,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gezellige jaarwisseling en een voorspoedig en gezond nieuwjaar voor jullie.
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb zelf al een jaar niet geblogd, kijk nog wel overal wil het ook wel weer oppakken maar lastig als je het al een tijd niet heb gedaan. Ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling en veel moois voor 2018. Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook blij dat je terug bent! Gezellig en dank zij jou ben ik aan het breien geslagen en heb ik zomaar broer konijn klaar! Ik wens jou ook alle goeds voor 2018. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne jaarwisseling en een liefdevol 2018, groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is wel gezellig dat je weer terug onder de bloggers bent -:))
    Veel plezier vanavond en alle goeds voor 2018!!
    Groetjes, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor jullie even mooie wensen en fijn dat je weer terug bent in Blogland. Zo veel echter dan IG vind ik het. Maar ja dat zal wel aan mij liggen. Heel mooi stilleven maakte je!
    Geniet van de laatste avond van het jaar straks. Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele fijne jaarwisseling ...op haar een mooi nieuw jaar...met goede gezondheid ...veel liefde en geluk!....liefs Ria Hemmes Trevor en Leaf ❤️❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Verstandige keuze Mirjam om het bloggen weer op te pakken want zo te lezen wordt je gemist in blogland.

    Wens jou en je dierbare nogmaals een fijne jaarwisseling en alle goeds in het nieuwe jaar.

    Laat de oliebollen je goed smaken!!!

    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik snap het wel, soms zit het bloggen er even niet in.
    Wens je een fijne jaarwisseling toe en alle goeds voor 2018.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja fijn hé...bloggen! Ik wens je voor 2018 alles wat maar goed is!! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn dat 2017 je dit heeft opgeleverd. Voor jou en Ben een hele fijne jaarwisseling en een veelbelovend 2018.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De beste wensen voor het nieuwe jaar! Hopelijk mag het een heel mooi jaar worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mirjam, ik wens jouw en de jouwen een ontzettend mooi jaar en blijf vooral bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja fijn dat je weer op blogland terug bent ik probeer het ook weer nogmaals een gelukkig en gezond nieuwjaar. groetjes mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wens jou ook alle goeds voor 2018! Ben ook weer gaan bloggen want ik miste het toch erg.
    Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam