zondag 17 december 2017

Winterwandeling

Afgelopen zondag maakte ik weer een keer samen met Ben een zondagwandeling, alleen deze keer pas in de middag, toen er eindelijk die beloofde sneeuw ook hier in het westen kwam.

We zijn naar de Waterleidingduinen bij De Zilk gereden en maakten daar een mooie wandeling van een klein uurtje. Ik kan er weinig over vertellen, maar wel laten zien hoe ontzettend mooi het er was.








We eindigden weer thuis met een heerlijke beker warme chocolademelk met slagroom, verrukkelijk.


Ik wens jullie een heerlijke zondag,
liefs,
Mirjam

12 opmerkingen:

  1. Schitterend. Bedankt voor de mooie plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi, ik hou helemaal niet van sneeuw en gladheid maar dit is schitterend om te zien Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zo'n witte wereld. Heerlijk om daar met z'n tweetjes doorheen te wandelen en te genieten. De afsluitende beloning mag er ook zijn -:). Fijne voorbereiding in aanloop naar de feestdagen!!
    Groetjes, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeerlijk ...fijne nieuwe week liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was prachtig vorige week zondag en maandag en je hebt het schitterend op de foto's gezet.
    Lieve groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o wat hou ik toch van sneeuw. Wat heb je prachtige foto's gemaakt. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke foto's! En ook heerlijke afsluiter!;-)
    Ik kan het hier niet goed zien maar overbelicht jij ook om de sneeuw wit te krijgen? Ik moet nog wachten op een volgende sneeuwval om dat uit te proberen. Deze keer was ik nog te druk met andere dingen. Prachtige wandeling ook lijkt het me?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Kris,
      Ik heb niet overbelicht. Deze foto's maakte ik gewoon met mijn telefoon en ik heb ze regelrecht vanuit mijn telefoon op de pc en zo in mijn blog geplaatst.
      Het was geen lange wandeling, maar wel een heel mooie. In een voor mij heel bekend gebied, ik wandel hier elke week zeker wel een keertje.

      Verwijderen
    2. Gewoon met je telefoon? Heel erg mooi gelukt!

      Verwijderen
  8. Echt gaaf Mirjam, wat heerlijk he, in die sneeuw! Helaas sneeuwstormde het hier zo hard dat ik geen foto's heb kunnen maken.. dus extra genieten van de jouwe! Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke winterse plaatjes Mirjam, het was heel even flink genieten van het winterse weer.

    groetjes Roelie Steinmann

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam