zaterdag 14 juli 2012

Gewonnen

Greengate give-away...

Op 1 juni organiseerde Patricia van All Seasons een heel mooie give-away waarin zij wat van dat prachtige Greengate serviesgoed zou gaan verloten. Ik deed mee en tot mijn stomme verbazing zag ik dat ik gewonnen had.
Ik mocht zelf een motief uitkiezen en ik koos voor 'Dora White', een prachtig lichtgrijs motief op een creme-wit decor.
Binnenkort zou een pakket met daarin een bord en een beker mijn kant uit komen.

Een paar dagen later arriveerden deze mooie spullen. Ik ben er echt helemaal weg van...




Zo mooi staat dit ook bij al mijn andere serviesgoed, het is er heel goed mee te combineren.
Misschien ga ik er wel nog veel meer van aanschaffen...



Patricia, ik ben heel erg blij met dit prachtige Greengate serviesgoed...
Dank je nogmaals...

Ik wens iedereen een heel fijn weekend,

Lieve groet,
Mirjam

35 opmerkingen:

  1. Wow.....wat een mooie Give Away heb je gewonnen Mirjam. Van harte met deze mooie kado's.
    Dit motief van Greengate kende ik nog niet, het is prachtig.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirjam. Wat een mooie give away heb je gewonnen én wat een mooie keuze.
    Ik hoop dat je er veel plezier van hebt.
    En het leuke is dat je er zelf meer van kan kopen.
    Geniet van een mooi weekend.
    Lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Mirjam, daar kun je zeker blij mee zijn, wat mooi!!!
    En weer zo mooi op de foto gezet.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd Mirjam, je hebt een mooie keus gemaakt!

    Liefs vanuit La France...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je toch iets moois uitgezocht, Mirjam. Dit kan je goed combineren dat is wel het leuke van GreenGate. Ik vind het zelf ook erg mooi bij Brocante. Oud en nieuw ik blijf het een mooie combi vinden.

    Heel veel plezier ermee enne..een hele fijne vakantie!!

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congratulations! It's beautiful. I wonder where I can buy one like this. Have a nice evening.

    Hugs
    Elna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geluksvogel ben je zeg! Prachtige prijs hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met je prachtige prijs. Ik vind het heel bijzonder en heb nog nooit zoiets gezien. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zei het net al over de telefoon, maar wat een gaaf setje is dit zeg! Superleuke prijs :-)
    Liefs,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig setje, Mirjam. Ik had deze uitvoering nog niet gezien. Ik vind hem heel mooi met de roos en heel mooi subtiel van naturel-zwarte kleur. Kun je zo bij heel stoer brocante zetten.
    Gefeliciteerd met deze mooie Give-Away!
    Fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo gezellig dat Greengate servies, hoewel ik wat andere series heb als jij hebt uitgekozen, staat het allemaal zo mooi op tafel. Dus kan me wel voorstellen dat je er wat stukken van bij wil!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. o gezellig! Heerlijke ontbijtjes van een leuk servies..helft van de lol he ;) Gefeliciteerd Mirjam!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een prachtig setje uitgezocht, dat wordt ontbijten in stijl!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Mirjam,

    Leuk,leuk...de aardige en lieve reactie die ik net van jou in mijn zomerfruitpost vond!!!

    Dus ga ik snel bij jou kijken en verwachte.....juist je raad het al....;-)
    Maar nu zie ik heel iets anders.....hi,hi......maar ook heel mooi, serviesgoed wat je voor meerdere doeleinden kan gebruiken,jij boft maar met zo'n leuke give away!!

    Fijne zaterdag avond en zonnige zondag gewenst!!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Mirjam,

    Gefeliciteerd! Wat een prachtig setje, wat een geluk dat je gewonnen hebt zeg!
    Fijn weekend nog!

    Liefs,
    Maïsha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OOhh, wat een prachtig setje Mirjam.
    Zo leuk met die bloemen en daar zou ik idd ook wel meer van willen!
    Fijn weekend nog.
    Groetjes Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat lek dat je gewonnen had , mooi setje joh !

    En je vakantie foto,s zijn prachtig , ook dat wilde ik nog even zeggen . Zo mooi die foto,s
    van de waterval , gewoon sprookjesachtig .....

    Lieve Mirjam , ik wens je een fijn weekend verder.

    Hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend,gefeliciteerd met je gewonnen give-away,ik heb ook een paar dingetjes van GreenGate,zo gaaf! fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd.

    Prachtig servies, het staat heel mooi op je tafel, en nu nog iets lekkers erbij...

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. gefeliciteerd meisje met deze prachtige giveaway.
    en je vakantie foto,s geven een heel mooi overzicht van hoe jullie genoten hebben.
    fijne zondag en groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg mooi... Goed uitgekozen, prachtig! Een begin van een verzameling? Geniet van je give away... Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke give away en heerlijk om hem te winnen.
    Profiat.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk voor je om ook eens te winnen! Heb je het al gebruikt of staat het nog te pronken? Geniet ervan, iets moois om weer erbij te verzamelen .... Liefs BB

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat mooi!!!En zeker als je dat dan ook nog wint,geweldig!!
    Geniet er maar lekker van!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een bof dat jij won! Vooral het bord vind ik echt heel leuk en ik snap dat het mooi te combineren is met eigen servies.. nog maar een bordje erbij kopen dus??
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. BOFFERD!!!!
    Ik heb even bijgelezen en genoten,ik had nog niet eens alles van Engeland gezien (sorry)en nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Mirjam,

    Ik had al gezien dat jij in de prijzen was gevallen :-) Wat een prachtig servies is het! Ik kan mij voorstellen dat je er blij mee bent!

    Een fijne nieuwe week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd! Wat een mooi motief heb je gekozen.
    Geniet ervan .....

    Fijne nieuwe week!

    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige give away heb je gewonnen. Dat kun je haast niet meer zo noemen, een weggevertje. Dit is een waar geschenk, geniet ervan.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi zeg, ik kan me voorstellen dat je wilt gaan voor méér! Weet nu al dat deze goed staat in je interieur...
    Fijne dag Mirjam! Hier schijnt de zon, zo nu en dan. Vanmiddag regen!

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige give away.
    Erg stijlvol en mooi op de foto gezet.
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ziet er prachtig uit zeg van harte begrijp dat je voor meer gaat hahahaha ...veel plezier ermee ...fijne week enne als je naar Harlingen komt neem even wat zon mee hahahaha ...groetjes rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wow wat mooi Mirjam!! en wat heb je er mooie foto's van gemaakt, zo genieten wij er ook van:)

    fijne avond!
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh wauw wat een mooi servies heb je uitgekozen (nog gefeliciteerd trouwens)...wees er maar zuinig op..
    Mooie foto's ook..
    een fijne week,liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  35. oh Mirjam, een prachtig servies is het! heel fijn voor jou, proficiat! groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam