maandag 30 juli 2012

Juli in vogelvlucht

Wat is deze maand ook weer omgevlogen. En eindelijk is het toch nog zomer geworden.
Juli stond in het teken van onze fietstocht op Vlieland, waar we zo van hebben genoten. Ook van het mooie zomerweer, dikke reden om veel meer in de tuin door te brengen, heerlijk buiten zitten de hele dag, met mijn zelfgehaakte kussentje in mijn rug...
En natuurlijk heb ik deze maand de give-away gewonnen bij Patricia, van het blog All Seasons, en hebben we heerlijke aardbeien gegeten...

Van juli heb ik ook weer een collage gemaakt...


Wil je nog meer vogelvluchten zien, kijk dan even bij Jolanda van het blog Franse Lelie. Zij kwam in januari met dit idee en heel veel bloggers laten nu maandelijks een prachtig overzicht zien in foto's...

Ik wens jullie voor morgen alvast een heel fijne dag en een geweldig mooie augustus-maand...

Lieve groet,
Mirjam

22 opmerkingen:

  1. Heerlijke plaatjes. Ik wens jou ook een super augustusmaand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De maand is inderdaad omgevlogen, van mij had ie dubbel zo lang mogen duren (dan duurt de zomer ook langer)! Ik hoop dat augustus nog een hoop fraai weer gaat bieden, want al die uurtjes in de tuin zijn mij net als jij uitstekend bevallen.

    Mooie collage heb je gemaakt! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt gelukkig een mooie zomerse collage laten zien...., hopelijk volgende maand weer!?
    Fijne avond en lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit was dus een prima maand voor je. Heerlijk om het zo nog eens in vogelvlucht bij langs te kijken.
    Hopelijk wordt komende maand weer zo'n mooie voor je.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijft toch leuk te zien hoe jij een maand kan samenvatten in een fotocollage... mooi gedaan weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke zomerse collage.
    Ik hoop heel erg dat augustus nog een zomertintje krijgt. Hoeft niet zo heel warm, als er maar een zon is en een beetje droog.
    Die van mij staat ook klaar.
    In het weekend heb ik je aardbeientoetje geprobeerd en dat was best lekker!
    Fijne avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat augustus maar weer zo'n zomers gevoel mag geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige maand met een mooie collage die al jouw leuke momenten laat zien.
    Laat augustus ook maar weer van die mooie momenten brengen.

    Fijne week Mirjam,
    Lieve groet,♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige collage! Vandaag alweer de laatste dag van juli, wat vliegt de tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk dat je dit zo consequent volhoud, mijn complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een heerlijke collage! juli was dan tenslotten nog zo geen slechte maand hé! groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a lovely collage and time is flying. Have a great evening.

    Hugs
    Elna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie juli-collage heb je gemaakt. Ik heb het nog altijd niet in de vingers, het collage maken, heb het ook nog niet geprobeerd eigenlijk, moet ik toch eens doen. Intussen geniet ik van al jullie collages. Dat kussentje ziet er prachtig uit trouwens! Zag ik nog niet eerder.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie collage heb je weer gemaakt Mirjam!Ondanks dat her weer deze maand niet altijd mee viel krijg ik er toch een echt zomer gevoel van.

    Het klopt idd dat je als je van de A9 afkomt je langs dat tuincentrum komt. Links daarvan zit nog z'n buurtje en daar wonen ze. Ik geloof trouwens dat ze ook op afspraak werkt maar neem dan wel een goed gevulde knip mee want ze is behoorlijk aan de prijs en dat durfde ik niet op mijn blog te vermelden voor het geval de eigenaresse mee zou lezen haha.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Mirjam, je collage is prachtig en ik heb nog even naar al jouw prachtige posten gekeken, mooie foto's van het prachtige Engeland en ook ons eigen landje mag er wezen. Ik hoop dat je genoten hebt....liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooie collage Vlieland doet me denken ... op woensdag avond vervolg ik Dokter Deen op de Belgische zender is dat daar waar de reeks is opgenomen ? fijne zomerse dag nog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige foto's! De tijd staat inderdaad nooit stil....ik heb Vlieland ook leren kennen via Dokter Deen en was meteen 'verkocht' ;-)

    lieve groet uit Belgie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie collage! En leuk dat je nog steeds meedoet...lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig collage. Bij de naam Vlieland moet ik ook altijd denken aan dokter Deen, leuke serie dat ik elke woensdag volg op TV.

    Bij het kijken van je foto's krijg ik wel echt zin om in september (dan ben ik met vakantie) daar te gaan fietsen, lijkt mij echt heel leuk.

    Veel liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat blijft het toch elke keer leuk zo'n maandoverzicht!
    Een mooie collage.

    Ik wens ook jou een mooie augustusmaand met veel genietmomentjes!!

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige maandoverzicht heb je weer gemaakt ....even weer genieten van de maand juli wat gaat het toch snel he ......augustus is al weer begonnen ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie vogelvlucht...zo te zien hebben jullie een heerlijke juli-maand gehad!!
    En die zomerkoninkjes....het water loopt me uit de mond...lekker!!!
    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam