zondag 18 december 2011

House of Seasons

Gisteren ben ik met Sanne een middagje naar Rotterdam geweest. Laura zou ook mee gaan, maar zij voelde zich niet lekker 's morgens dus ze ging toch maar liever niet mee. Ik haalde Sanne op in Leiden en vandaar gingen we naar Rotterdam en zo rond half een waren we bij ´House of Seasons´, de prachtige winkel van Lia.


We werden heel lief begroet door Lia, alsof we elkaar al heel lang kenden. Lia had het erg druk, dit was zo ongeveer de drukste zaterdag voor de kerst, maar maakte tussendoor steeds tijd om even met ons te praten. En we hebben echt heerlijk gekletst hoor... Heel gezellig...

Kijk even mee in de winkel, die er overigens precies zo uit zag, zoals we op haar blog steeds zien...


Het prachtige serviesgoed van Emma Bridgewater...


Deze man is werkelijk prachtig...



De enorme kerstboom in het midden van de winkel, met de meest bijzondere kleurrijke ornamentjes die je maar kunt bedenken, is een echte eyecatcher...



Dit serviesgoed van Emma Bridgewater, met de vogels, is echt mijn favoriet...


En hoe vind je deze dan, zo ontzettend lief...


Lia had het heel druk, samen met Marian, maar had tussendoor steeds tijd om even te praten...


Aan engeltjes en elfjes geen gebrek... voor ieder wat moois...


Dit ontzettend lieve diertje ging met mij mee naar huis hoor...


Nog een mooi overzichtje van een deel van de winkel...


Toen we weer weggingen met onze aangeschafte schatten, kreeg ik van Lia nog een tasje met een allerliefst cadeautje erin. Dat heb ik natuurlijk thuis pas opengemaakt...


En erin zat dit, een prachtige zilverkleurige kerstman, zo mooi...


Lieve Lia, ontzettend bedankt voor je gastvrijheid en voor dit lieve cadeau, ik ben er heel erg blij mee...
Ik ga zeker een keer terugkomen in je prachtige winkel hoor...

Na het bezoek aan de winkel zijn we naar het Kralingse Bos gereden. Daar hebben we lekker wat gewandeld rond het water en toen besloten onderweg naar huis nog even wat te drinken.






Eind van de middag waren we weer thuis.
We hebben een heerlijke middag gehad. Zulke uitstapjes zijn altijd voor herhaling vatbaar. En gelukkig was Laura aan het eind van de dag weer wat opgeknapt...

Ik wens iedereen alvast een heel fijne nieuwe week,

Lieve groet,
Mirjam

42 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je bij Lia in de winkel bent geweest, Mirjam!! De winkel van Lia is inderdaad erg mooi, leuk ook dat je van bovenaf een overzichtsfoto hebt genomen! Een heerlijke dag om op terug te kijken, al was het jammer dat Laura niet mee kon.

    Ik wens je nog een hele fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat vogelservies vind ik het allermooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke winkel is dat. Jullie hebben er een erg leuke middag van gemaakt. Lief het cadeautje!
    Lieve groetjes,
    Jeanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er superleuk uit!!Leuk dat kadootje.Ik had een kast vol Emma Bridgewater,heb alles verkocht....Heb er soms heel erg spijt van.Maar vooruit,is gebeurd.
    Fijne zondag en lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke winkel. En dat Emma Bridgewater servies blijf ik leuk vinden.

    lieve groet, martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Door een reactie van jou op "Lekker leven met minder" kwam ik op jou blog.
    Wat een boel gezelligheid tref ik hier aan!
    Leuk ook al je foto's.
    Ik heb ervan genoten.
    Warme groet uit de casa!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben echt fan van dat engeltje... prachtig zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig uitstapje Mirjam en wat een mooie winkel heeft Lia toch. Het is jammer dat het zo ver uit de buurt is.
    Je heb er mooie foto's gemaakt en ook een mooie nieuwe aanwinst erbij en wat lief dat je ook zo'n prachtig presentje van haar kreeg.
    Jij ook een fijne week.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige middag uit! Had inderdaad bij Lia gezien dat jullie op bezoek waren geweest; de winkel ziet er prachtig uit en wat lief dat ze je een kadootje meegaf.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je ons even liet meegenieten. Een heerlijke namiddag moet dat geweest zijn. En al dat moois!!!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Mirjam, wat heb je een mooie plaatjes gemaakt, er is genoeg te zien he?!
    Wij waren er s middags nog even en Lia vertelde over jullie bezoekje en hoe jullie samen foto's stonden te maken! Die kerstman is leuk, die had ik dan weer niet gezien:)
    En daarna een lekkere wandeling in het Kralingse bos, ook heerlijk. Het weer was er goed voor.
    Geniet nog lekker even na, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor je lieve berichtje..

    Wat gezellig zo'n middagje Rotterdam. Heerlijk genieten. Leuke winkel heeft Lia!
    Je foto's van het Kralingse bos zijn ook schitterend!
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. klinkt als een ZEER geslaagde middag! En wat een gezellig winkel ook! Ogen tekort!!
    Fijne Week mirjam!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke winkel daar in Rotterdam Mirjam ,heel mooi dat engeltje en je zilveren kerstman zo een leuke middag samen met je dochter en een goede boswandeling :) ..nog geen sneeuw bij jullie ? hier in Belgie is het begonnen tesneeuwen ,ik zat zopas in een sneeuwbui met de wagen en de ruitenwissers op hoogste versnelling benieuwd morgenochtend ..groetjes ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heeè Mirjam wat leuk :) ..ik sta op je blog linkerkant ... zie me nu pas staan :) een teken dat je men blog leuk vind dankje !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Mirjam,

    Weer een geslaagde middag is dat geweest samen met dochterlief, jammer dat Laura niet mee kon omdat ze ziekjes is/was, maar nou kan ze mooi meegenieten op je blog:-)van al dat fraais.

    Het was jullie kant op beter weer dan hier gisteren, jeetje.....wat een regen is er gevallen.
    En dat was vanmiddag tijdens onze wandeling in het bos ook goed te merken, soms was het pad één glibberige modderzooi.
    Maar wel lekker fff die frisse neus halen. alhoewel het de laatste dagen een behoorlijke drupneus is:-((
    Denk maar zó....beter nou dan tijdens de feestdagen.

    Leuk om te lezen dat jou vader die heerlijk geurende Paperwhites altijd in de venstebank heeft rond de Kerst, een gezellige Kerstavond wens ik je daar!!!

    En voor nu een gezellige zondag avond!!
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk....ja Lia staat ook nog op mijn to do lijstje hoor....zo leuk dat wil ik zien !!....liefs van mij...xxx...


    x
    xxx
    xxxxx
    xxxxxxx
    xxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxx
    ||
    ||

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige dingen in die winkel zeg, schitterend! Fijn dat jullie ook zo'n mooie dag gehad hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lievelievelieve Mirjam,
    Ik zit hier helemaal te blozen van die mooie post van jou!!! Wat heb je het mooi op de foto gezet, heel erg dankjewel voor jouw mooie reportage over mijn winkel!!!!!
    Wat fijn dat Laura weer opgeknapt is, jammer dat ik haar niet heb ontmoet, maar misschien een andere keer........
    Ik ben blij dat het voor jullie een leuke middag is geworden en de foto's van ons bos zijn ook prachtig!!!
    En je kunt nu niet alleen als styliste komen werken maar ook nog als mn eigen PR-vrouw!!!!!
    Ik vind het heel erg leuk om jullie te hebben mogen ontmoeten!!! Tot snel, ergens in ons blogwereldje
    Liefs voor jouw en Sanne, ik ga nu even bij haar kijken, naar die lieve pups......
    LIA

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijke dag, Mirjam!
    Ik verlekker mij ook altijd aan haar blog.Een paar weken geleden heb ik een paar engelen bij haar besteld. Was zo leuk.
    Geniet nog lekker na.

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super dag heb je gehad! En als afsluiter nog een heerlijke wandeling gemaakt,...dat kan haast niet beter!

    Fijne avond,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Kijk, kijk zo krijgt die Lia toch wel heel veel gratis reclame ;-)
    Leuke foto's heb je gemaakt, en leuk om te lezen dat je een heerlijke middag met je dochter hebt gehad.

    Ik wens je een fijne week
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Och, dat was weer een zeer geslaagde dag! Wat een mooie winkel heeft Lia inderdaad! Heel sfeervol en nu helemaal natuurlijk met de kerst!
    Wat zo attent dat ze je zo'n mooi ingepakt cadeautje heeft gegeven. Koesteren hoor!

    Liefs, Marjolijn ♥

    P.S. Hoop dat je je CD gauw terug kan vinden, want oooh, wat lijken mij de foto's van Fins Lapland machtig mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het was hartstikke gezellig gisteren! Lia heeft inderdaad een ontzettend leuke winkel, daar word ik heel hebberig van, hihi!
    Dat schattige muisje wat ik heb gekocht hangt al in de kerstboom, de mooie hartvormige krans gaan we van de week ophangen!
    Liefs,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk toch dat je door het bloggen de leukste winkeltjes ontdekt! Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Klinkt als een heerlijke dag en wat een prachtige winkel. Die kerstboom is geweldig met al die mooie, aparte ornamenten. Leuke aankoop heb je gedaan.
    Fijne week en groetjes, Nicole
    p.s. dank je wel voor al je lieve en leuke reacties op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ha Mirjam, wat heerlijk zo'n dag! leuk dat je bij Lia in haar mooie winkel bent wezen kijken.. en dat kerstmannetje.. wat lief!
    en het Kralingse Bos ben ik ook pas geweest, mijn zoon en schoondochter wonen daar vlakbij en wat is het daar mooi he!

    fijn week!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  28. heerlijk genoten lees ik ...lekker met sanne jammer dat laura niet zo lekker was hoop dat ze snel weer opknapt ....prachtig he die winkel .....lief dat kadootje geniet er lekker van lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat gezellig, zo'n dagje op stap met je dochter!
    Je foto's zijn heerlijk sfeervol.
    Groetjes Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ogen kom je tekort in haar sfeervolle winkel. Mijn dochter woont daar in de buurt en ik hoop binnenkort weer eens bij haar langs te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een terechte reclame voor Lia :-)
    Wow mooie winkel hoor maar niet bepaald in de buurt.
    Dat wordt een weekendje weg denk ik hihi
    Leuk dat je een bezoekje brachten
    en de foto's van het Kralings Bos zijn écht geweldig.
    Wens je een hele fijne dag !!!!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ooh wat heerlijk zo'n dagje met je dochter op stap!! en wat een mooie foto's heb je gemaakt, de sfeer spat van de pagina af! je aankoop en je kadootje zijn beiden geweldig!!

    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Mirjam,

    wat een mooie winkel. Daar moet ik ook een keertje gaan kijken. En wat een mooie foto's heb je gemaakt!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gezellig zo'n dagje samen weg, jammer dat Laura zich niet fit genoeg voelde!
    En weer een rendier erbij :))
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. zag er een heel leuk winkeltje uit. die foto's aan het water vind ik zo mooi. En ja hoor die sneeuwfoto is deze ochtend genomen ;-)

    Fijne avond nog

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat gezellig dat je bij Lia bent geweest Mirjam....En wat een mooie winkel zeg !!!Ik zie allemaal mooie spulletjes op de foto's staan...jullie hebben er wel een hele leuke middag van gemaakt.....en wat lief dat je nog een cadeautje hebt gekregen,geniet er van..
    lieve groet.....elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat lijkt me dat een geweldige winkel!
    Als ik nog eens naar Rotterdam ga, ga ik daar zeker kijken!
    En wat een mooie foto's heb je weer gemaakt!
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Mirjam,

    Dank je wel voor je gezellige berichtje op mijn blog! Ik heb zojuist de post van Lia gelezen waarin ze over jullie bezoek aan haar winkel schreef. Wat een mooie spulletjes heeft ze he?! Ik vind het iedere keer weer moeilijk om er met lege handen uit te komen. Je hebt alles prachtig vastgelegd op de foto!

    Leuk ook dat je mij gaat volgen!

    Lieve groetjes van Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Jééé wat zou ik hier hebberig van worden, zie zoveel leuke dingen, maar die glitterkerstman.... ja die is wel heel erg mooi! Een dag met een gouden randje hè! Lief kadootje heb je gekregen, past mooi bij al je spulletjes!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo Mirjam wat heb jij toch altijd leuke dagen samen met je dochter, zo gezellig en wat leuk die winkel van Lia daar loopt mij het water van in de mond, helaas te ver voor mij. Wat een leuk cadeau heb jij gekregen van Lia, echt mooi en de foto's zijn ook prachtig allemaal...lieve groet en fijne avond Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  41. kan me voorstellen dat het druk was in haar winkel, wat een prachtige spulletjes heeft ze, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dat was een gezellige uitstap, heerlijk zo samen met je dochter.

    Wat hebt je leuke spulletjes gekocht en gekregen in die leuke winkel van Lia. Geniet ervan.

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam