maandag 12 december 2011

Rendieren

Ik zie bij jullie allemaal de mooiste rendieren aan de muren hangen, of op andere wijze verwerkt in de kerstdecoraties...
Nou, ik heb ze ook hoor, al zijn ze van heel minimale afmetingen...

Een schatje hangt aan de krans die in de kast staat, ik kreeg deze bij de spulletjes die ik bij Karin, van Brocaatje@Home, had gekocht. Zo lief van haar om dit rendiertje bij te voegen...



Deze staan op de glazen waxinelichthoudertjes die ik onlangs bij de Action heb gekocht...


En dit lieve witte rendiertje kocht ik nog op de Christmas & Country Fair, in Haarzuilens. Het is gemaakt van zeep en ruikt heerlijk...



Dus voor mij geen rendier aan de wand, maar toch deze kleinere versies ervan in huis...

Ik wens jullie allemaal een heel fijne dag en een goed begin van de nieuwe week...

Lieve groet,
Mirjam

34 opmerkingen:

  1. Rudolph the red nose reindeer...Moet altijd aan dat liedje denken.Maar ze zijn ook erg leuk!!
    Zie trouwens dat je 100 volgers hebt!!Super!! (is misschien al een hele tijd zo,maar t valt me nu op).
    Fijne dag en lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige rendieren heb je. Heel leuk om mee te decoreren.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen Mirjam!

    ik ben dol op rendiertjes, zo leuk om ze ook bij jou te zien! en die van Karin is ook zo leuk, daar heb ik ook zo'n plezier van.

    ik wens je een fijne week!
    lieve groetjes van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan hoor Mirjam! Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben ook eens komen kijken naar je mooie blog.
    fijne maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief zeg! Wij hebben sinds kort ook wat rendieren in huis :-) Eentje hadden we al, maar die krijgt nu gezelschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, bijna je hele huis vol met van die rendiertjes!
    Ja, ik vind ze echt sfeer geven aan het huis. Het hoort bij de winter vind ik en je merkt ook dat Scandinavië ook steeds meet inburgert in de Nederlandse woonkamers! En da's mooi, want ik hou er wel erg van.
    Dat zeepje is ook schattig zeg, die ga je zeker nooit gebruiken? ☺

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi lieve Mirjam,

    Nee rendieren heb ik hier nog niet kunnen ontdekken,ook niet in de pan voor 'n lekkere wildgoulash;-)

    Maar ik kijk wel bij jou naar al de gezellige rendiertjes.

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn leuk! Ik heb net wat kerstspul van zolder gehaald, moet nog beginnen dus.. Rendieren heb ik niet, mijn kerstversiering is van glas of van oud zilver. Maar die kerstboompjes aan je kast vind ik ook super, zo lekker simpel!
    Geniet van je gezellige huis!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. owww die zijn LEUK!!!
    zoals je wel weet ben ik dol op rendieren
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En ze mogen er best zijn je kleine rendiertjes...

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh hier nog een rendierenliefhebster ;-) leuke versiering. Jij ook nog een fijne dag! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik geniet even van je post Mirjam, want dat ik gek op rendieren ben behoeft geen verdere uitleg hihi.
    Je heb al een mooie verzameling. Wat leuk dat je er van Karin eentje bij een pakketje kreeg. Ook je waxinelichtjes zijn zo mooi en wie weet pronkt er ooit wel eentje bij je aan de wand.
    Fijne week.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Er zijn meer wegen die naar rendieren leiden hihi, je hebt anders ook al een mooie verzameling bij elkaar. Ik vind de waxinelichtjes ook erg mooi, ik kom morgen langs de Action...dus wie weet ;-)!

    Een fijne dag Mirjam!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk al die rendieren zo te zien. Sfeer schep je misschien wel beter met iets kleins.
    Dank je voor alle lieve reacties op mijn log. Ik waardeer dat enorm!!!!<
    Groet
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke rendierverzameling! Het zeeprendiertje in combinatie met het hartje vind ik wel erg leuk.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schattig, al die rendier-details!
    Die waxinelichthoudertjes van de Action zijn leuk!
    xxx,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van die waxinelichthoudertjes heb ik met een engeltje erop....ook bij de Action vandaan en mezelf kadoo gedaan (van Sint ;-))

    Wat een mooie sfeerfoto's weer!
    Fijne avond.
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Maar deze zijn allemaal even leuk. Ook het zeepje is echt een leukerd.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. echt ontzettend leuk mirjam!
    ik heb genoten van jou rendiertjes!


    lieve groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou dat ziet er toch allemaal heel gezellig uit wat een leuke rendieren en ze hoeven niet altijd groot te zijn. De houten ster met het rendierzeepje vind ik echt het allermooiste.....groetjes en fijne avond Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke rendiertjes! Die zijn zo heerlijk winters en doen me ook altijd aan kerst denken,..zo sfeervol!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Enig al die rendieren in allerlei uitvoeringen en formaten. Wat lief van Karin om er eentje als verrassing in je pakketje te stoppen. Het zeep-rendiertje is echt heel bijzonder.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat toevallig... die heb ik ook..ha..ha..Ze zijn leuk Mirjam en ook zo leuk om mee te decoreren...en dat heb jij zeker ook gedaan ...leuk hoor ..het ziet er heel lief uit zo....En die waxinelichtjes vind ik trouwens ook heel mooi evenals het rendierzeepje op die houten ster die vind ik ook super mooi staan......
    Een fijne avond.....elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze zijn wel heel lief.Geniet ervan.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  26. oooh super! ik hou van rendiertjes, En ik heb ook een zwak voor zeepjes... Helemaal top. Ik wens je een fijne week en nog veel plezier van je mini-rudolfjes. liefs coby

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hier geen rendier te bespeuren, maar wat zijn die bij jou leuk, vooral dat zeepje! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb helemaal geen rendieren. Maar wel een leuk idee eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. klein maar fijn ziet er heel leuk uit hoor en die van zeep ook wat is hij leukkkkk ...geniet er lekker van lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zoals je misschien wel doorhad, heb ik een zwak voor hertjes en rendieren en vind deze dan ook weer helemaal super!!! Die in je krans staat ook zo ontzettned leuk zo. en dat zeepje... wat een schatje! Mooie foto's trouwens!
    lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ze zijn Schattig Mirjam, juist omdat ze zo klein zijn.
    Lieve groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dankjewel Mirjam, voor je lieve reacties die je altijd bij me achterlaat. Wat ik nu van jou lees geeft me weer zo een heerlijk warm gevoel, het is zo belangrijk in deze wereld om er te zijn voor elkaar. Dit doet vaak meer dan al het materiele wat we ons kunnen indenken, dat zie je wel aan je buurvrouwtje, toch knap, voor zulke oude dametjes heb ik veel bewondering hoor!
    Jij ook een fijne avond,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Goedemorgen Mirjam,plof ff bij je neer hoor,heb je een bakkie over??
    Kan ik eens gezellig bij je rond kijken ...MOOOII...
    En kijk nu toch dat kleintje eens gezellig hangen in je krans,fijn dat je er zo blij mee bent!
    Nu blijf niet te lang hangen..kerstmarkt he dus druk druk druk...tot later,groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam