vrijdag 30 december 2011

Wens

Nu het einde van het jaar in zicht is, denk ik even terug naar het begin van dit blog...

Eerst deed ik voorzichtig een kleine poging, had ik wel iets te melden, dacht ik nog bij mezelf. Al snel kreeg ik van jullie de meest lieve reacties op mijn verhaaltjes en durfde ik steeds meer te laten zien.
Wat ben ik blij dat ik het bloggen heb ontdekt, het heeft me iets gegeven waarin ik mezelf helemaal kan uitleven. Met foto's en stukjes tekst, ik dacht eigenlijk niet dat ik het in me had...
Ik heb ook ontzettend genoten van de meest prachtige foto's, teksten en inspiratie op jullie blogs, dankjewel daarvoor...


Ik wens voor iedereen dat 2012 een fantastisch jaar wordt, met heel veel warme, lieve, grappige, ontroerende, felle, zachte en mooie blogverhalen....
Ik heb van jullie genoten en hoop dit te blijven doen...

Proost...


Heel veel liefs,
Mirjam

46 opmerkingen:

  1. Je foto's vind ik de stukjes altijd nog sfeervoller maken, heel leuk. Een heel fijn nieuw jaar toegewenst en ik hoop dat je lekker blijft schrijven. Ik blijf je in ieder geval volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Mirjam,

    Ik ben nog altijd blij dat je de stap gezet hebt hoor, je bent een welkome aanwinst met mooie posten en hartverwarmende reacties. Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012 toe...laten we het glas heffen op een prachtig blogjaar!!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb van jou genoten en hoop nog lang te kunnen genieten van je blog en je altijd lieve, enthousiaste reacties!
    Een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012!!
    Proost.....

    Lieve groet,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Mirjam,
    Wat fijn dat je destijds toch de stap gezet heb, ik geniet hier iedere keer weer van je mooie posten.
    Ik mag graag even bij je langs komen en blijf dat in het nieuwe jaar zeker weer doen.
    Ik wens jou en je gezin ook een gezellige jaarwisseling en een in alle opzichten Gelukkig Nieuwjaar.
    Bedankt voor je altijd lieve reacties.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mirjam,

    Jij ook een leuke jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar.

    Groetjes,

    Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blogland is heerlijk!! ik ben het helemaal met je eens! en ik wil je bedanken voor al je lieve reacties op mijn berichten!
    Ik wens jou en jou dierbaren ook alle liefde en geluk in het nieuwe jaar
    Lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mirjam!

    heerlijk dat je zo geniet van het Bloggen!!
    blijf dat vooral doen want ik zou je lieve berichtjes niet meer willen missen hoor! Zelfs al reageert er niemand op een post, dan nog kan ik altijd op een berichtje van jou rekenen, en dat waardeer ik ontzettend veel! Ik wens jou en je dierbaren een hele gezellige jaarwisseling, en een gezond en heel erg leuk 2012!!

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve, lieve, Mirjam ik kom ook heel graag even bij je langs hoor...je hebt een fantastisch mooie en gezellige blog waar het goed toeven is bij jou !!!Bloggen is voor mij ook een hele nieuwe ervaring en het leuke eraan is die hele grote samenhorigheid onderling en ik heb al zoveel leuke tips gekregen..nou ja, je hoort het wel, nog een enthousiasteling...
    Ik wil je nog bedanken voor je altijd lieve en warme reacties op mijn site...
    Ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling en al het goede voor het nieuwe jaar....
    Lieve groet....Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mirjam!

    Die beginners-twijfel, dat herken ik wel..maar als je dan de eerste stappen hebt genomen en reakties en volgers krijgt, is het zo de moeite waard..hartverwarmend. Ik wil jou bedanken voor je trouwe reakties!
    Ik wens jou en je familie een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor het nieuwe jaar!

    Lieve groet, 'Inga'

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor jullie ook onze wensen... en dank je wel voor de vele lieve reacties op mijn lekkerbekkenblogje ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik wens je dit jaar heeel veel succes, ik lees graag je nieuwe blogberichten!! Veel plezier morgen, groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat ik jou blog heb ontdekt ,hopelijk komen er nog heel veel mooie fotos en berichtjes van jou kant
    Ik wens je een spetterend en gezond 2012
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012 met veel blogplezier!
    lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellige jaarwisseling en op naar een nieuw blogjaar. Tot in 2012, groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel herkenning in je verhaal.
    Heel fijne jaarwisseling en tot volgend jaar ;-))
    Lieve groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Mirjam,

    Ben elke dag nog blij enthousiast dat jij met bloggen begonnen bent en ik weet zeker dat jij met dat zachte duwtje in de rug van toen;-) ook nog niet één dag spijt hebt gehad dat je eraan begonnen bent.
    Uit al je reacties lees ik een liefdevol gevoel en respect voor de ander, je bent een prachtmens!!!

    Ik wens jou en je familie een prettige jaarwisseling en alle goeds in 2012!!!

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bij mij gaan deze dagen altijd wat moeizaam, reikhalzend kijk ik uit naar het nieuwe jaar. Als alles weer 'gewoon' loopt lukt het het best.
    Lieve Mirjam ook ik ben blij dat jij bent gaan bloggen, je lekkere 'gewone' posten waaruit blijkt dat ook jij geniet van kleine dingen spreken me elke keer weer aan.
    Leuk ook dat je het zelf zo leuk vindt, dát is toch het belangrijkste!
    Lieve groet, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Mirjam,
    Ik geniet van je bloggen.
    En ik wil je tot nu toe heel hartelijk bedanken voor alles wat je me nu al gegeven hebt.
    Ik hoop de volgende maand gezamenlijk verder!Zullen we daar het glas voor heffen?
    Voor nu wens ik je een heel gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2012!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. jullie ook een fijne jaarwisseling...heerlijk dit jaar te hebben genoten van je mooie blog ... een fijn en gezond 2012 gewenst ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik hoop dat we ook in het nieuwe jaar weer regelmatig bij elkaar langs zullen gaan! Goed dat je de stap hebt genomen om te gaan bloggen!!!
    Ik wens je een heerlijk gezond en gelukkig 2012!!!!Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Mirjam,

    Ik proef vooral in jouw reacties altijd oprechte belangstelling en dat doet me erg goed. Dankjewel daarvoor. Vind het ook altijd leuk jouw stukjes te lezen. Dus vooral ermee doorgaan in het nieuwe jaar hoor! Verder wens ik je alle goeds in 2012 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Mirjam, ik wens je een gezond en gelukkig nieuwjaar!
    Ik zie dat je Loesje hebt gevonden ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Mirjam, vanaf dag één heb ik me thuis gevoeld op jouw blog jouw warme belangstelling, je reacties...heel fijn en mooi om te ervaren.
    Dank je wel daarvoor.
    Op naar 012, een mooi jaar wens ik jou en je gezin toe.

    Lieve groetjes van mij♥
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik heb genoten van je blog lieve Mirjam en ook van je lieve, hartelijke reacties, zo fijn om te lezen!!

    ik wens jou en je gezin ook een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fijn dat je zo geniet van het bloggen, want ik lees altijd met veel plezier je posten en je lieve reacties; bedankt daarvoor!

    Fijne jaarwisseling gewenst en een gelukkig, liefdevol en gezond 2012.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Mirjam,
    Dank je wel voor alle berichtjes die je ook al bij mij hebt achtergelaten, tot nu toe ben je een trouwe lezer en resencent en we kennen elkaar nog maar net in blogwereld!!!! Geweldig toch. Ik wens jou ook alle goeds toe in 2012 en dat we nog maar veel mooie berichtjes bij elkaar mogen lezen!
    Lieve groet, christel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve Mirjam, net gekeken naar Downton Abbey Wat was het mooi...en alles kwam toch nog goed. Wat zou ik daar graag met m'n caMERA RONDLOPEN! iK WENS JE ALLE GOEDS IN 2012 EN HOOP NOG VAN VELE MOOIE POSTEN VAN JE TE MOGEN GENIETEN, LIEVE GROET

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lieve Mirjam,een hele goede jaarwisseling!!

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Mirjam, een goede jaarwisseling en voor 2012 veel liefde en geluk!
    Dank je wel voor je altijd lieve reactie op mijn blog, tot volgend jaar!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hay Mirjam,

    Wat leuk dat ik je blog heb gevonden.
    Je blog ziet er geweldig uit zeg.
    Zou je graag willen volgen.

    Ook wil ik je een gezellige jaarwisseling wensen, en een gezond liefdevol 2012!

    Alle goeds,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dankjewel voor de leive wensen Mirjam, en voor je altijd lieve reacties op mijn posts. Het is altijd een genot hier te kunnen langskomen dus blijf zeker bloggen. Een sprankelend Eindejaar en een gelukkig, inspirerend en creatief 2012 gewenst!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Mirjam, fijn dat je bent gaan bloggen en jij bedankt voor je altijd lieve reacties en je mooie posten en fantastische foto's. Voor jou ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  33. het is hier echt heel prachtig, zo fijn om eens te komen op deze blog.

    veel "lente"hoop
    zomerse "warmte"
    herfst "geluk"
    en winterse "geborgenheid" in 2012

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ik wens jou ook een heel mooi nieuw jaar vol liefde, geluk en warmte.

    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ook voor jou een pracht van een jaar 2012. Dat al je dromen mogen uitkomen.
    Heel belangrijk ook veel vriendschap, liefde en een goede gezondheid!
    liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mirjam, ook voor jou en je familie heel gezellige jaarwisseling en een inspirerend en creatief 2012

    BeantwoordenVerwijderen
  37. 3...
    2...
    1...

    ♫♫.•*¨`*•..¸ ☼ ☼ ¸.•*¨`*•.♫♫♫.
    ╔═════════ ೋღღೋ ═════════╗
    ೋ ~~* FELIZ ANO NOVO *~~ ೋ
    ╚═════════ ೋღღೋ ═════════╝
    ♫♫.•*¨`*•..¸☼ 2012☼ ¸.•*¨`*•.♫♫

    BeantwoordenVerwijderen
  38. WOW ..... ik ben je nieuwste volger !
    Nog net op de valreep van 2011 .
    Dank je wel voor je heel lieve reactie op mijn blog .
    Je hebt zelf twee dochters las ik .
    Ik dus ook en .... ook twee zoons !
    Van onschatbare waarde .
    Ik ben al héééél lang "alleenstaande"moeder .
    Raar woord ! maar al 20 jaar .
    Mijn kinderen waren nog heel jong .
    Ik heb al mijn tijd en energie geinvesteerd in mijn gezin en dat was het ruimschoots waard .
    Ik las dat jij sinds drie jaar een BEN hebt.
    Ik had alleen maar oog voor mijn kinderen .
    In mei ben ik voor het eerst oma geworden .
    Wat een rijkdom .
    Toen ik midden in de nacht mijn zoon voor het eerst zag nadat hij vader was geworden en ik in zijn ogen zag hoe onder de indruk hij was van de geboorte van zijn Eva ......toen pas viel er opeens een last van mijn schouders .
    Ik zag hoe geweldig mijn viertal is geworden ondanks het gemis van een vader . Die verkoos nl om geen enkel contact meer te hebben .
    Maar het was meer dan goed gekomen .
    En nu is lieve kleine allermooiste Eva een kroon op mijn leven .
    Mijn Elisabeth doet het allemaal geweldig indrukwekkend . 2 januari worden haar eitjes geoogst .... 5 januari de eerste chemo .
    Ook Elisabeth licht helemaal op als Eva er is .
    Ik wens je een prachtig uiteinde en een wonderschoon begin .
    Ik ga je volgen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik zit net naar je ,,header,, te staren en bedenk wat een woeste foto dat is. De foto's van je wens daaronder zijn zacht en zoet. Zo hoop ik dat jouw nieuwe jaar wordt. Mooi, zacht en zoet maar aan onstuimige dagen zul je niet kunnen ontkomen vrees ik. Al met al lieve Mirjam, een gelukkig Nieuwjaar.

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een heel fijn Oud en Nieuw gewenst en al het goede voor in 2012,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Lieve Mirjam, ik wens jullie ook een heel gezellige oudejaars avond, en een gelukkig,gezond,mooi,blij,Nieuwjaar roe. Je foto`s zijn weer prachtig.
    Als ik het zo bekijk en lees zou ik ook wel willen gaan bloggen, nou misschien van het voorjaar wel, maar dan moet ik ook wel een zetje krijgen net als jij. groetjes en een knuffel van mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Lieve Mirjam,

    Vanuit Vlieland wens ik jou een goed, gelukkig, maar vooral een gezond 2012!

    Lieve groet, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ooh, wat een hoop reacties heb je al op deze post gekregen Mirjam!
    Ja, leuk is het bloggen toch he! Alhoewel het me soms veel tijd kost, slaag ik er (meestal!) wel in om zoveel mogelijk posten te lezen en reacties te plaatsen. Ik kom in ieder geval altijd erg graag bij je langs!
    Wat een heerlijke oliebollen! Had jij deze ook zelf gebakken?
    Ik heb er rond de 80 gebakken. Erg veel, maar ook wat weggegeven en een aantal gaan de vriezer in.
    Maar volgens mij heb ik me misselijk gegeten, want ik heb er helemaal geen zin in nu. Misschien vanavond?
    Een heel gelukkig 2012 toegewenst, voor jou, je man en je kinderen.
    Tot gauw, Mirjam!

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Nou, lieve Mirjam, ik lees heel graag bij je en hoop dat in 2012 nog vaak te kunnen doen! Ik geniet vooral van je mooie foto's!
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hmmm, nu heb ik trek in oliebollen!
    Mirjam, je bent een schat zoals je andere blogs bezoekt en daar commentaar op geeft en je maakt prachtige foto's. Je bent een inspiratie!
    De allerbeste wensen voor 2012.
    Groetjes Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik wens dat ik mijn mama meer zal Zien! Miss you

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam