vrijdag 9 december 2011

Versieren

Naast de boom, die nu al bijna een week in de kamer staat, heb ik inmiddels nog wat meer kerstversieringen geplaatst.
Ik heb er dit jaar echt weer zin in, om lekker veel te decoreren, maar toch niet overdadig. Gewoon hier en daar een leuk dingetje toegevoegd, in heel basic kleuren. Dus alleen maar naturel, wit, glas en zilver voor ons...


In de boom de witte ballen met wat zilver er op..


De prachtige vogeltjes met veren staartjes, op een knijpertje... Ik heb ze bij Karin gekocht, van  Brocaatje@Home ...


Deze mooie glazen pegels geven toch een klein tintje extra aan de boom...


Deze eikels van armeluiszilver komen ook bij Karin vandaan, zo mooi, samen voor het raam...


Op de tinnen schaal liggen tussen de witte kaarsen alleen wat kleine zilverkleurige balletjes...


En hier en daar in de boom een transparant glazen bal...


Aan de kast, hangend aan de sleutel, deze twee kleine houten kerstboompjes...

Helemaal af is het zo...

Ik wens jullie een heel fijn weekend,

Lieve groet,
Mirjam

38 opmerkingen:

  1. Wat heb je het mooi en smaakvol gedaan Mirjam, ik hou wel van deze stijl...rustig en ingetogen en toch zo mooi voor de kerst.

    Geniet lekker van je weekend.
    Lieve groetjes,

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstversieringen Mirjam en de kleuren zijn ook mijn smaak. Ik denk dat wij zondag de boel van zolder gaan halen!

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstversieringen Mirjam, helemaal mijn stijl en wat een mooie houten boompjes aan de sleutel.
    Ik wens je een fijn en sfeervol weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Mirjam,
    wat een heerlijk kerstsfeertje heb je, helemaal mijn stijl, lekker rustig, sober en mooi!!
    de eikels van armeluiszilver hangen ook hier voor het raam, zo mooi! en je houten kerstboompjes vind ik ook erg leuk.
    en dat vogeltje.. wat lief!
    is het je al gelukt om wat vogeltjes op de foto te krijgen? inderdaad erg moeilijk hoor, ze blijven helaas niet even poseren, zodat je maar heel weinig tijd hebt om scherp te stellen. Maar dat maakt het ook weer extra leuk als het wel lukt, gewoon blijven proberen!

    ik wens je een heerlijk weekend,
    lieve groetjes van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig jullie zijn er helemaal klaar voor
    Ook hier geen overdaad met de kerst ,dat komt misschien ook dat ik geen kinderen meer thuis heb :)
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. supergezellig!! en mooi, en rustig en sfeervol en..en...en...morgen boom kopen en dan kalmpjes aan opbouwen....selectief dit jaar;)

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik zo die mooie foto´s bij je zie krijg ik ook helemaal zin in het versieren van de boom! Mooi gedaan hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Mirjam,
    Zo ik heb eens even lekker bij zitten lezen bij jou!!!
    Gezellig en mooi bij je! Die kast......GEWELDIG GEWORDEN!!!
    Lief dat je altijd zo trouw reakties bij mij achterlaat! Dankje daarvoor!
    Ik kijk er naar uit om je "live"te zien volgende week.......
    Fijn weekend
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die eerste bal is mijn favoriet. Daarvan is er vanochtend eentje bij mij gesneuveld. Ik had zoiets in het bruin, ik heb de bal gewoon omgedraaid. Zie er er ook niets van!
    Fijn weekend!
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hé dat was ff lekker genieten van alle mooie plaatjes, nou hie nog helemaal niks hoor, maar dit weekend ga ik uit mijn dakpan hoor haha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. vindt het leuk zo dat je het rustig gehouden heb.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie spulletjes en een heerlijke sfeer. Geniet ervan, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie, lichte, sfeervolle versiering. Dat vogeltje en de houten kerstboompjes vind ik heel leuk.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstsfeer, hier houd ik ook van, niet teveel poespas, naturel tinten.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi!!Vind vooral je houten kerstboompjes prachtig!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi!!
    Zo rustig houdt je het dan met het vele wit en subtiel zilver.
    De kerstboompjes aan de sleutel zijn zo schattig.
    Een heel fijn weekend!

    Lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je het weer gezellig gemaakt!! En mooi zo rustig en sober...meer heb je eigenlijk niet nodig...
    Fijn weekend, liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi en stijlvol zo! Hier hou ik toch ook heel erg van hoor (al zou je dat misschien niet zeggen, hahaha!). Dan kun je nu lekker genieten van al die gezelligheid om je heen, laat de kerst maar komen!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie, sfeervolle foto's!
    Fijn weekend!
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg mooi allemaal Mirjam......fijn weekend.....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sfeervol! Heb jij ook een zwak voor vogeltjes, met een knijpertje en een veren staartje? Ik vond ze als kind al helemaal sprookjesachtig en dat gevoel heb ik nog een beetje...
    Fijn weekend!

    'Inga'

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi en stijlvol! De eikels van armeluiszilver vind ik prachtig evenals het vogeltje! Hier hebben we ook een boom in het wit met zilver, heerlijk rustig.

    Lekker gevoel dat je helemaal tevreden bent, dan kun je er nu fijn van genieten.

    Leuk trouwens dat je mee doet aan de Give-Away :)

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig hoor!! Ik ga altijd voor een bonte boom, met dingen die ik door de jaren heen verzameld heb. Heel anders, maar dat vind ik zelf weer echt kerstig ;-) Ik ben alleen nog aan het zoeken naar een paar ornamentjes van vroeger, ik heb ze opgeruimd, maar weet niet meer waar...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtig hoor!! We hebben zo'n beetje dezelfde dingen in de boom hangen! haha, fijn weekeind, liefs coby

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat is een mooie combinatie in de kerstboom: zilver met wit.
    Je hebt het gezellig, Mirjam!

    Heb een fijn weekend,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige foto's laat je ons zien van een zeer sfeervolle kerstboom, echt prachtig.
    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. kijk hier hou ik ook zo van !!!!!!Rustig en smaakvol en toch wel een echte kerstsfeer....en die boompjes vind ik ook zo mooi......Hier kun je nu heerlijk van genieten...en wij genieten even heerlijk met je mee...
    lieve groetje......elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie foto's heb je gemaakt zeg, prachtig. Wat ziet het er weer gezellig uit bij je. Mooie hangers heb je voor in de boom en die houten kertsboompjes zijn ook zo mooi! Mooie he, die sobere stijl.
    Vandaag ben ik ook druk geweest met de kerstboom. Nou ja, kerstboom... je zult het wel zien, in één van mijn posten!

    Wens je een heerlijk weekend toe Mirjam!

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie exemplaren heb je in jullie boom hangen en de houten kerstboompjes vind ik ook erg leuk, zelf heb ik ze in het wit...

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat heb je 't allemaal geweldig versiert, superleuk!
    Bij mij staat de boom ook sinds gisteren, wat een gezelligheid hè al die lichtjes!
    Het natuurschoon wat jij beschreef net bij mij vind ik ook prachtig, zo duister alles en dan die zon die het geheel volledig doorbreekt, ik hou er ook zo van!

    Fijne dag...

    en veel groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het ziet er net zo uit als bij mij, zo ongeveer. haha wat mooi om het bij jou te zien! fijne zondag... groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hier staat de boom inmiddels binnen, nu nog de lampjes en versiering erin en eigenlijk geen tijd. Normal versier ik altijd met gezellige kerstmuziek op de achtergrond dus even momentje zoeken om te voorkomen dat het een haastklus gaat worden. Bij jou is het al helemaal mooi! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vind al je kerstversiering erg mooi, maar zoals ik vorige week zaterdag al tegen je zei, zijn die mooie glazen ijspegels mijn favoriet!
    Liefs,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. mooi!!! vooral die ijspegels vind ik schitterend!
    En de kerstboompjes aan de sleutel ... die vind ik ook schattig ... wou dat ik een binnendeur met sleutel had ... of zo een kast met een deur met een sleutel :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hier nog geen boom, maar heb wel een mooie deurkrans opgehangen.
    Leuk die houten boompjes aan de sleutel!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi lieve Mirjam,

    Zo leuk om te zien hoe heel rustigaan de Kerstsfeer in huis komt,
    en bij jou is die ook rustig.
    De houten boompjes vind ik mooi, heb die zelf ook in huis en buiten.
    Ben hier in huis ook elke dag wat aan het ''rommelen'' voor de Kerst.

    Fijne dag en lieve groeten!!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam