vrijdag 23 december 2011

Kerstmis

En een kaartje...

Een klein tijdje geleden had ik een paar foto's gemaakt van wat kerstballen, een paar dennenappels en wat hulst, op een klein dienblaadje, gewoon om uit te proberen... Ik vond deze foto wel mooi geworden en bedacht dat ik er wel een mooie tekst op kon zetten....


Bij deze wens ik jullie allemaal, lieve trouwe volgers en nieuwe volgers, heel fijne kerstdagen, met veel gezelligheid, warmte en liefde...
Geniet er van hoor, daar zijn ze voor...

Kerstavond ga ik naar mijn ouders en de beide kerstdagen moet ik werken, maar daar is het ook gezellig hoor...

Heel veel liefs,
Mirjam

39 opmerkingen:

  1. Lieve Mirjam,

    ik wens jou en je gezin hele fijne kerstdagen,ondanks dat je moet werken...
    Geniet ervan!
    liefs karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou en voor Ben (in de verte) fijne feestdagen Mirjam!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mirjam,
    Voor jou en je familie ook fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2012!
    Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele fijne feestdagen!! Werkse.....

    Lieve groet,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marjan ook voor jou heerlijk genieten met de feestdagen. Tja soms ben je met kerst aan de beurt maar ook ik heb dat nooit heel erg gevonden.
    Ik wens je heel gezellige dagen
    Lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto! Jij ook hele fijne feestdagen toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto!!Ik wens jou en je gezin ook hele fijne dagen en voor 2012 veel geluk en gezondheid.
    Enne...werk ze!!Ik mag ook met kerst werken,maar vind ik ook niet erg.Is dan toch speciaal sfeertje daar!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nogmaals hele fijne feestdagen en alle geluk voor 2012 gewenst :)!!!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Mirjam,
    Het is een mooi kaartje geworden!
    Ik wens jou en je gezin, ook al is dat met de kerstdagen niet bijelkaar, hele goede kerstdagen toe.
    Uit ervaring weet ik dat werken op feestdagen ook een speciale sfeer biedt.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje Mirjam geniet van fijne gezellige kerstdagen samen met je gezin en beste wensen voor 2012 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fijne kaart Mirjam !! bedankt hiervoor.
    Ik wens je hele fijne dagen ook al moet je werken, net wat je zegt ook daar zal het vast gezellig zijn.
    Geniet ervan.

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn kerstkaarten waren op en toch nog neer kaarten ontvangen dan verwacht. Als oplossing heb ik ook zelf een fotokaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mirjam,

    Gezellig dit digitale Kerstkaartje met mooie wensen, dankjewel!

    En wat jou altijd aardige reacties betreft op mijn blog en mail: “Jij zult de vriendelijke woorden
    die jij geschreven hebt misschien vergeten,
    maar de ontvanger
    onthoudt ze een leven lang.”

    ***Wij wensen jullie een jaar
    als een alfabet
    met alle letters van A tot Z
    van Arbeid, Blijheid, Creativiteit
    tot Zegen, Zon en Zaligheid***

    Fijne feestdagen gewenst,
    thuis en op je werk!!!

    Liefs,XXX
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto!
    Jij ook, nogmaals ;-), fijne dagen!
    En werk ze!
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk zo'n zelfgemaakte kaart! Mijn tante deed dat vroeger met een foto van haar kinderen, die je dus ieder jaar groter zag worden; mooi aandenken voor later!
    Prachtig gedicht in je vorige bericht, en zo wààr!
    Ik wens je hele fijne dagen, zowel bij je ouders als op het werk ( lijkt me best bijzonder om met Kerst te werken; een heel eigen sfeer!).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wens jou ook een heerlijk kerstfeest toe. Ondanks dat je moet werken lees ik toch dat je het niet erg vindt. Dus maak er op je werk ook een liefdevol feest van.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. allerhartelijkste Blogger van het jaar 2011, daartoe heb ik jou bij deze uitgeroepen!!!
    en ik denk met mij, vele anderen!

    Dank je wel voor al je lieve berichtjes!

    Ik wens jou en de jouwe ook hele fijne gezellige dagen toe en een gezond en inspirerend 2012!

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige foto!
    soms sta je versteld van je eigen kunsten toch?!
    Hele fijne Kerstdagen hoor

    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooie foto.
    Fijne Kerstdagen met lieve groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Mirjam,

    Dank voor je lieve woorden!

    Ik wens jou en je familie ook hele fijne dagen!

    Lieve groetjes,

    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mirjam, jij ook hele mooie en sfeervolle Kerstdagen met allen die je dierbaar zijn....en een mooi, gelukkig en een Nieuwjaar in gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Mirjam, dat is inderdaad een móóie foto !!!
    Ik ben blij dat we elkaar hier op het www zijn tegengekomen.
    Kom graag bij je "buurten" :-)
    Wens je een hele warme en sfeervolle kerst
    en alle goeds voor 2012.
    Bedankt voor al je leuke, lieve en meelevende reacties.
    Groetjezz lfs mij X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Mirjam,

    Wat leuk dat je meedoet met mijn giveaway! Ik wens jou ook hele gezellige feestdagen toe en een mooi en gezond 2012!

    Lieve groetjes van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je zou 'm zo als kerstkaart kunnen versturen....
    Oh met Kerst werken...dat heeft altijd wel een bijzondere sfeer hè?
    Geniet maar heerlijk.
    Fijne kerstdagen.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dank je wel voor je lovende woorden als reactie op mijn blog! Daar doe ik het voor! ;) Nee hoor, maar het is wel heel leuk om te horen dat andere bloggers enthousiast zijn! Jouw blog vind ik ook mooi, dus ik ga jou ook toevoegen hoor aan mijn lijstje. Geniet van de feestdagen Christel....

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een mooie kerstkaart! Ook wens ik jou en je gezin fijne en gezellige feestdagen en succes met werken.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart en jij en je familie ook hele fijne warme en liefdevolle feestdagen...groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hier hangt hij mooi te wezen aan de deur, tussen de andere kerstkaarten! :)
    Dikke knuffel,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jij ook hele fijne dagen toegewenst! Ik wil je nog eens even bedanken voor alle reacties die je geeft op mijn blog. Heel leuk te lezen! Dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mirjam, geniet, thuis, bij je ouders op je werk, ook al is deze kerst even anders voor jou..
    Dank je wel voor je altijd zo lieve reacties, ik geniet ervan.

    Lieve groetjes van mij,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik wens je een warme en gezellige Kerst Mirjam, waar je ook bent, en een prachtig 2012.
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lieve Mirjam, bedankt voor je lieve woorden!
    Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt!
    Ik wens jou en allen die je lief zijn ook hele mooie dagen! Werk je ook in de Zorg? Het heeft toch wel iets bijzonders hè, werken met de kerst. Ik mag met oud en nieuw..
    Liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ha Mirjam,
    Ondanks dat je moet werken
    wens ik jou ook hele fijne dagen!
    Een kerst die anders is als anders
    kan ook wel eens leuk zijn.
    Werk ze en geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lieve Mirjam...ik wens je hele fijne dagen en ik wil je nog even heel hartelijk bedanken voor je altijd lieve en leuke reacties op mijn site....Jij hebt zeker voor mij bijgedragen dat ik het bloggen zo leuk vind....SUPER HOOR...
    Lieve groet.....Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Lieve mirjam, wat een mooie foto`s heb je weer gemaakt. wat leuk dat je zo je hobby kan laten zien., en dat wij er van kunnen genieten. Het is wel aanstekelijk want ik zou het ook wel willen doen, nou wie weet komt het er nog eens van. Groetjes Mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lieve Mirjam,
    Jij ook hele fijne kerstdagen,een gezond en gelukkig 2012.
    Lieve groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam